Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه قرنطینه منطقه باید به‌صورت جدی پیگیری شده و از ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده با جدیت جلوگیری شود تصریح کرد: اگر ویروس کرونا در منطقه شیوع پیدا کند کار بسیار سخت خواهد شد. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودبار جنوب، سردار حسین معروفی شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده منطقه رودبارجنوب با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مصیبتی به مردم سیل‌زده جنوب کرمان وارد شده که یک امتحان الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما بیشتر در معرض امتحان الهی قرار داریم و باید به این مردم کمک کنیم گفت: جبهه انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم سیل‌زده استان پای کار آمده است.

در شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمان چه گذشت/ از کمبودها و نیازهای مناطق سیل‌زده تا اقدامات سپاهفرمانده سپاه کرمان: جنوب استان کرمان قرق شد / اجازه ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان داده نمی‌شود‌فرمانده سپاه کرمان: برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم / همه امکانات‌ را ‌برای مقابله با ‌کرونا به میدان آورد‌یم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه این جبهه، انقلابی فکر می‌کند و زمان و مکان نمی‌شناسد در نتیجه انقلابی عمل می‌کند افزود: در جبهه انقلاب اسلامی با کسی رودربایستی نداریم و برای خدمت به مردم هم از کسی اجازه نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه کارهای خدمت‌رسانی به مردم اولویت‌بندی شده و خالی کردن آب از منازل مردم در اولویت اول بود گفت: کار برای مردم زمان و مکان نمی‌شناسد و همه باید جهادی کار کنند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی به مردم هم نباید بی‌عدالتی شود و امکانات باید یک نمونه تقسیم شود افزود: توزیع مواد غذایی و امکانات به ترتیب نیازمندان واقعی باید توزیع شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان در اکثر استان‌های کشور اعلام آمادگی کردند که به مردم در مناطق سیل‌زده کمک کنند گفت: در منطقه به برق‌کار و تعمیرکار لوازم خانگی نیاز داریم که باید در برنامه قرار بگیرد و کار مدیریت شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه خرید اقلامی که قرار است بین سیل‌زدگان توزیع شود باید از داخل منطقه انجام شود تا این سرمایه به خود مردم برگردد ادامه داد: دام مردم و محصول کشاورزی آنها از بین رفته که باید دقیقا شناسایی و برآورد شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضفعان و ستاد اجرایی  فرمان حضرت امام(ره) نیز پای کار هستند ادامه داد: این نهادها برای خدمت‌رسانی به مردم سیل زده اعلام آمادگی کردند.

سردار معروفی با عنوان اینکه قرنطینه منطقه باید به‌صورت جدی پیگیری شده و از ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده با جدیت جلوگیری شود تصریح کرد: اگر ویروس کرونا در منطقه شیوع پیدا کند کار بسیار سخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه در رده‌های مختلف اعلام آمادگی کرده و در کنار مردم سیل‌زده رودبار جنوب هستند افزود: اولویت بعدی ما تعمیر و ساخت منازل است که با همکاری سایر نهادها در دستور کار خواهد قرار گرفت.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استان کرمان سیل سیل زده خدمت رسانی به مردم مردم سیل زده فرمانده سپاه استان کرمان برای خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از هواشناسی کرمان اعلام کرد، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) و فردا جمعه ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در بیشتر مناطق استان کرمان ادامه خواهد داشت.

 بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم