Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:22:35 GMT

استاندارقم شهادت دکتر جوهری را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۸۳۸

استاندارقم شهادت دکتر جوهری را تسلیت گفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست،استاندار قم با صدور پیامی شهادت سومین مدافع سلامت مراکز درمانی استان " دکتر حسین جوهری" در جریان تلاش‌های شبانه روزی برای مقابله با کرونا را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است: خبر شهادت سومین شهید مدافع سلامت استان قم، دکتر حسین جوهری که در راه کمک به مداوا و نجات بیماران مبتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند، موجب اندوه و تأسف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام حاکی است: اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تأثربرانگیز این پزشک حاذق و دلسوز را به خانواده سوگوار ایشان و جامعه فرهیخته پزشکی به ویژه پزشکان معزز استان قم تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

دکتر حسین جوهری متخصص گوش، حلق و بینی که در روز‌های گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود، نخستین پزشک قمی است که در این عرصه به شهادت رسید.

او که از روز اول شیوع ویروس کرونا، همواره در راستای کمک به بیماران تلاش می‌کرد، متاسفانه خود نیز درگیر این ویروس شد و به شهادت رسید.

بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان قم حدود ۴۰ پزشک و ۱۳۰ پرستار قمی حین خدمت به بیماران به این ویروس مبتلا شدند؛ از میان این پزشکان ۱۵ تن در مراکز درمانی بستری‌شده‌اند و در حال حاضر نیز یکی از پزشکان قمی در ICU به سر می‌برد.

همچنین ۱۳۰ تن از پرستاران استان از ابتدا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که سه تن از آن‌ها در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند.

۲ تن از کارکنان بیمارستان‌های قم، حاج احمد سلیم‌آبادی دوست، مسئول نقلیه بیمارستان کامکار قم و خانم طاهره اسماعیلی، کارمند بیمارستان شهید بهشتی قم، در راه سلامت و دفاع از جان هم‌وطنان در مقابل ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید راه خدمت استاندار قم پیام تسلیت ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • روایت دکتر کلانترمعتمدی از همراهی با دکتر مرندی | در ایران به ما می‌گفتند امریکایی! + فیلم
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • رضا داوری اردکانی درگذشت عباس شریفی را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول