Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بم عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به مصوبات ستادهای کشوری و استانی مبارزه با بیماری کرونا کلیه مسافرین و هم استانی‌های عزیز و افراد غیر بومی که به هر دلیل به شهرستان بم سفر کرده‌اند باید طی ۲۴ ساعت آینده از شهر بم خارج شوند در غیر این صورت تا ۲۰ فروردین ماه امکان خروج از بم را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد مبارزه با کرونا در بم اظهارداشت: در این طرح ۸ نقطه از شهر توسط نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج کنترل شده و در ورود و خروج خودرو دقت بیشتری صورت می گیرد از مسافرین نوروزی می خواهیم که به شهرستان بم سفر نداشته باشند.
شهسوارپور تاکید کرد: این مصوبه شامل مردم شریف شهرستان های نرماشیر؛ فهرج و ریگان نیز خواهد شد و نباید در سطح شهر بم تردد داشته باشند.
وی بیان کرد : شهروندان بمی که به سایر نقاط کشور مسافرت کرده اند هر چه سریعتر به خانه های خود در شهرستان بم باز گردند.
شهسوار پور ادامه داد: ملاک شناسایی ما کد ملی ،پلاک خودرو و بیمه افراد است و برای آن دسته از کارمندان یا کارگرانی که باید برای کار به مکان دیگری بروند تدابیری اتخاذ خواهیم کرد .
وی افزود: تمام وسایل نقلیه دولتی ،نیروهای امدادی و پلیس از این طرح مستثنی هستند.
فرماندار بم ضمن اشاره به جریمه و پلمب یک ماهه صنوف متخلف عنوان کرد: اگر صنفی که ضروری نیست و در حال فعالیت باشد متخلف محسوب شده و اعمال قانون خواهد شد و در این طرح تمامی اعضای شورای تامین همکاری لازم را خواهند داشت که جای دارد از زحمات این عزیزان و مجموعه های بهداشتی و درمانی قدردانی نمایم.

شهرستان بم درفاصله ۱۹۵کیلومتری کرمان واقع شده است و در حال حاضر ۸بیمار مبتلا به کرونا دارد.

برچسب‌ها کرونا قرنطینه بم پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا قرنطینه بم کرونا قرنطینه بم شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد