Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:35:33 GMT

حل مشکل گمرکی کارخانه تولید دستگاه تنفس مصنوعی در مشهد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۸۸۵

حل مشکل گمرکی کارخانه تولید دستگاه تنفس مصنوعی در مشهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به وقفه بوجود آمده در ترخیص برخی قطعات مورد نیاز کارخانه مربوط به شرکت «احیا درمان پیشرفته» در گمرک تهران، گفت: این موضوع از طریق استانداری و ناظر گمرکات خراسان رضوی از سه روز قبل طی چند بار گفت‌و‌گو با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پیگیری شد و بر اساس اعلام امروز مدیرعامل این شرکت مشکل ترخیص قطعات از گمرک تهران حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان با اشاره به وقفه بوجود آمده در ترخیص برخی قطعات مورد نیاز کارخانه مربوط به شرکت «احیا درمان پیشرفته» در گمرک تهران، اظهار کرد: این موضوع از طریق استانداری و ناظر گمرکات خراسان رضوی از سه روز قبل طی چند بار گفت‌و‌گو با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پیگیری شد و بر اساس اعلام امروز مدیرعامل این شرکت مشکل ترخیص قطعات از گمرک تهران حل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از آنجا که به همت استانداری، تولید ونتیلاتور توسعه یافته است از شرکت «احیا درمان پیشرفته» انتظار می‌رود نیاز این استان به دستگاه ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) را برای مقابله و درمان بیماری کرونا تامین کند.

وی با قدردانی از مسوولان این شرکت به خاطر تامین تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا افزود: این شرکت طی سه روز ۱۹ ونتیلاتور برای خراسان رضوی تامین کرده است.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد گمرک معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان دستگاه ونتیلاتور درمان کرونا خراسان رضوی گمرک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است

به گزارش قدس خراسان، مجتبی خیام نیکویی صبح امروز در بازدید از  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی طرق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد تحول چشمگیر در شتاب بخشی در تشکیل هسته های فناور در واحدهای دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در خراسان رضوی هستیم.

وی افزود: حقیقتا اگر بخواهیم بخش کشاورزی را به مفهوم واقعی کلمه متحول و به امنیت غذایی پایدار دست پیدا کنیم مهمترین مولفه حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

خیام نکویی ضمن تشریح رشد شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی تصریح کرد: ما پیش بینی ۱۰۰شرکت در دهکده های فناوری و نوآوری را کرده ایم که یکی از دهکده های فعال از نظر فعالیت خراسان رضوی است و امروز شاهد رونمایی از دستاوردهای شرکت های

انش بنیان بودیم که  تحول چشمگیری در کل کشور از نظر تجهیزات، ماشین آلات کشاورزی،کود و سم و سایر محصولاتی که باعث افزایش تولید در بخش کشاورزی می شود، ایجاد  می کند.

معاون وزیر کشاورزی تاکید کرد: آنچه امروز برای ما مهم بود و پایلوت آن را به شکل وسیع مشاهده شد  تولید نان کامل بود. استان خراسان رضوی ظرفیت اینکه پایلوت تولید نان کامل را در مدت زمان کوتاهی فراگیر کند دارد و امیدواریم تا پایان سال آینده شاهد این باشیم خراسان رضوی قسمت اعظم نانوایی های آن نان کامل تولید می کند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور نان کامل را موثر در سلامت مردم دانست و گفت: اگر تولید و استفاده از  نان کامل را با همکاری بخش خصوصی تبدیل  فرهنگ غالب کنیم گام اساسی در سلامت مردم برداشته ایم و اگر مردم ما در سبد غذایی شان این نان  قرار بگیرد بسیاری از بیماری ها  در بین مردم از بین خواهند رفت.

این خبر در حال بروز رسانی است ...

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی