Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز «انوار القرآن» در استان شیعه نشین قطیف از آغاز مسابقه فرهنگی در چارچوب فعالیت های «روز جهانی قرآن کریم» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، مرکز «أنوار القرآن» در شهر سیهات در استان شیعه نشین قطیف در شرق عربستان، یک مسابقه فرهنگی را همزمان با «روز جهانی قرآن کریم» در چارچوب فعالیت های این رویداد قرآنی در خارج از عراق به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه با هدف تقویت و گسترش فرهنگ قرآنی، تحکیم آن در جامعه و هدایت مردم به سمت دانش دینی و علوم قرآنی و ترویج سبک زندگی قرآنی در میان مردم برگزار می شود.

 

دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) اعلام کرد: فعالیت های روز جهانی قرآن کریم همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) آغاز شد و با آغاز این روز، فعالیت های متعدد قرآنی در چارچوب آن در داخل و خارج از عراق برگزار می شود.

 

در همین حال،  آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) در چارچوب فعالیت های روز جهانی قرآن کریم، پویش «لعلکم ترحمون» را نیز به راه انداخته است. این پویش شامل بلند کردن صدای قرآن کریم در حرم امام حسین(علیه السلام)، مساجد، حسینیه ها و خانه هاست.

 

این آستان همچنین اعلام کرد: مسابقه پژوهش قرآنی با شعار «هدی للعالمین» در چارچوب فعالیت های روز جهانی قرآنی از روز مبعث آغاز شد و تا شب های قدر در ماه مبارک رمضان امسال ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان امام حسین روز جهانی قطیف قرآن کریم چارچوب فعالیت روز جهانی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد