Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:50:48 GMT

اعطای پرچم گنبد امام حسین (ع) به شهدای فرودگاه کربلا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۹۹۷

اعطای پرچم گنبد امام حسین (ع) به شهدای فرودگاه کربلا

مسئولان تولیت آستان مقدس حسینی با حضور در ختم شهدای بمباران آمریکا پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) را به خانواده های این شهدا اعطاء کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از imamhussain، مسئول بخش حمایت از خانواده های شهدا و مجروحین وابسته به آستان قدس حسینی اظهار داشت: هیئتی از آستان قدس حسینی در مجلس ختم کارمند فرودگاه که در اثر بمباران هواپیماهای آمریکایی به شهادت رسید، حاضر شدند و پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) و مقداری وجه نقد به خانواده شهید اهدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمد رسول در گفتگو با خبرنگار سایت رسمی حرم مطهر اظهار داشت: شهید کرار ذهب قربانی دشمن ظالم است و هرچند که ایشان از کارمندان آستان قدس حسینی نبوده است ولیکن تمامی امتیازات شهداء که در جبهه های نبرد به شهادت رسیدند شامل ایشان خواهد شد.

 

فرودگاه بین المللی کربلا که به همت آستان قدس حسینی در حال احداث است، روز جمعه 13 مارس میلادی توسط هواپیماهای آمریکایی بمباران شد که منجر به شهادت یک نفر و مجروح شدن چند نفر شد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرودگاه کربلا اهتزار پرچم امام حسین پرچم امام حسین ع آستان قدس حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  مراسم وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) و استقبال از پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) بعد از نماز مغرب و عشا با حضور هیئت اعزامی آستان قدس رضوی و ایرانیان دوستدار حریم اهل بیت علیهم السلام در محل رایزنی کشورمان برگزار شد. 

 در این مراسم حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، گفت: عشق به اهل بیت (ع) خصوصا امام رضا(ع) همواره در قلب ایرانیان موج زده است.  
وی با اشاره به زنده نگه داشتن امر اهل بیت(ع)؛ تصریح کرد: امام رضا علیه السلام می فرمایند النّاسَ لَو عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لَاتَّبَعُونا؛ یعنی اگر مردم زيبايي‌هاي سخنان ما را مي‌شناختند ، بي‌شک از ما پيروي مي‌کردند. 

ارزانی عنوان کرد: استقبال از پرچم متبرک آستان علی بن موسی الرضا(ع) جلوه ای از ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت است و این ارادت از هویت دینی و مذهبی ما نشأت گرفته است. 

ارزانی ضمن خوش آمدگویی به دوستداران، میهمانان و خادمان حرم رضوی، گفت: با هماهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به دعوت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و بنیاد قرآنی رستو حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش‌های هنری، مهندس مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به مالزی سفر کرده اند. 

وی عنوان کرد: هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر جمعی از اندیشمندان و فعالان فرهنگی بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی به مالزی سفر کرده اند که تبادل تجربیات مشترک در زمینه های قرآنی، چاپ کتاب قرآن مشترک، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین از اهداف این سفر است. 

در ادامه حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز خدمت به بارگاه مطهر رضوی را توفیق بی‌مانندی دانست و گفت: خدمت به خاندان اهل بیت علیهم السلام عزت آفرین است. 

وی با اشاره به اینکه وجود حرم امام رضا علیه السلام در ایران بزرگ ترین ظرفیت معنوی، معرفتی، فرهنگی و ایمانی است، گفت: ظرفیت معنوی و فرهنگی که در حرم رضوی وجود دارد موجب شده تا زائرانی که جهت زیارت به حرم مشرف می‌شوند، این نقطه را شروع تحول فردی خود قرار دهند. 

در ادامه این برنامه قرائت دعای توسل و مداحی توسط حسین تفرشی در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. 

بازدید از موزه شهر ملاکا، دیدار با مدیران بنیاد نشر و کتابت قرآنی رستو و بازدید از این مجموعه، بازدید از مرکز هنرهای اسلامی مالزی، بازدید از کالج اسلامی الصوفا و دیدار با تامان داتو احمد رازلی و پاسداشت وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) از برنامه های این هیئت به مالزی بوده است. 

دیدار و گفتگو با ولی الله محمدی سفیر جمهوری اسلامی در مالزی با حضور میهمانانی از بنیاد رستو، اهدای فرش منقش به تصویر داتوک عبداللطیف از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در مالزی و بازدید از مجموعه کتابخانه و نمایشگاه علمی تمدنی الحمرا ایستک در کوالالامپور از برنامه های هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در روز چهارشنبه(5 اردیبهشت) است. 

گفتنی است، در بازدید از بنیاد قرآنی رستو و دیدار با پروفسورعبداللطیف رئیس بنیاد رستو؛ قرآن ویژه مردم فلسطین که صرفا به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان