Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه با محوریت تیپ مردم پایه سپاه نینوا، گروه مهندسی ۴۵ جواد الائمه (ع) و یگان ۶۰ زرهی عماریاسر باموفقیت در استان گلستان اجرا شد.

وی افزود: این عملیات در راستای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال با گندزدایی و ضدعفونی مکان های پر تردد و دارای فراوانی شیوع با نظر شبکه بهداشت و درمان استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین علی ادامه داد: سپاه خادم و نوکر مردم و ملت نجیب و شریف است و به این نوکری و خدمت افتخار می کند.

وی گفت: تا نابودی کامل ویروس کرونا در کنار و در خدمت مردم عزیزمان خواهیم بود.

عین علی بیان کرد: از همه مسئولان به ویژه کادر پزشکی و درمان استان که در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس قرار دارند صمیمانه سپاسگزارم.

گفتنی است که عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه چهارشنبه و پنجشنبه در گرگان، کردکوی و علی آبادکتول اجرا شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان گلستان درمان شبکه بهداشت و درمان ویروس عملیات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست

شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یکشنبه دوم اردیبهشت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفت‌وگو نمودند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب صهیونیستی اظهار گرد: سپاه پاسداران نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

در این دیدار سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود، اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد، همه قدرت موشکی ایران نبود، ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این میسر نبود مگر با کمک خداوند متعال.

سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در دیدار با شهردار و مجموعه مدیران شهرداری گفت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می‌کنند و امنیت را می‌خواهند.

وی ادامه داد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت‌رسانی کنند، چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه در پایان گفت: حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرده و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

کد خبر 746762

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سالروز تاسیس سپاه پاسداران و هزمانی با عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • اطلاع خبر حمله به اسرائیل ۷۲ ساعت پیش از اجرا