Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد ابول نژادیان شامگاه پنجشنبه با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی خوزستان درخصوص تکذیبیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر ادعای دانشکده پزشکی آبادان بیان کرد: یک رسانه درخصوص معرفی داروی جدید توسط دانشکده پزشکی آبادان به اشتباه نوشته بود که داروی جدیدی ساخته شده است که سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساخت این داروی جدید را رد کرده بود اما داروی جایگزین را رد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تحقیقات ابتدایی در استفاده از داروی جایگزین بر روی بیماران مبتلا به کرونا مثبت بوده است و ادامه تحقیقات در بُعد وسیعتر درحال پیگیری است

ابول نژادیان خواستار همراهی مردم برای قطع زنجیره انتقال شد و گفت: مطابق پیش بینی ها تا انتهای اردیبهشت ماه امسال درگیر بیماری کرونا هستیم اما اگر مردم همراهی لازم را نداشته باشند این زنجیره همچنان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: دوره کمون یا نهفتگی ویروس کرونا بین ۹ تا ۱۲ روز است، برای قطع زنجیره این بیماری مردم باید حداقل ۲۸ روز در منزل باشند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز توضیح داد: بسیاری از مردم با ماندن در منازل خود به ما در درمان این بیماری کمک کرده اند اما برخی از همشهریان این مسئله را رعایت نمی کنند. وی گفت: به طور نمونه مطابق آمار داده شده امشب ۲ مراسم عروسی در منطقه گلستان اهواز درحال برگزاری است.
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان ششم فروردین ماه امسال اعلام کرده بود تیم تحقیقاتی عفونی این دانشکده در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و توقف مرگ ناشی از این بیماری به موفقیت دست یافتند. 
به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۴۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده شده که این موضوع نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه‌ها از سوی برخی شهروندان است.
با احتساب این تعداد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان تعداد مبتلایان به ۵۷۰ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز علائم کرونا ویروس کرونا اهواز علائم کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه عوم پزشکی شهرکرد گفت: این اجتماع با حضور اعضای هیئت رئیسه، اعضای علمی، اساتید، دانشجویان، کادر بهداشت و درمان، و کارکنان دانشگاه در یادمان شهدای گمنام مجتمع اموزشی پردیس رحمتیه برگزار گردید.

سید علی درخشان گفت: این تجمع و سردادن شعار علیه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به صورت زنده و مستقیم از شبکه سراسری خبر و شبکه استانی جهانبین صدا و سیما منعکس شد.

درخشان خاطرنشان کرد: راهپیمایی از مسیر مسجد پیامبر اعظم(ص) به سمت یادمان شهدا تا محوطه دانشکده ها، سخنرانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و قرائت بیانیه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

وی گفت: همچنین در این روز، کادر بهداشت و درمان در اجتماع خودجوش مردمی در آستان امامزادگان دوخاتون(س) شهرکرد حاضر شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895817

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان