Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتالیا تلاش می کند با عبور از این بحران، ورزش کشور را دوباره راه اندازی کند اما هنوز سناریوهای زیادی روی میز است. 

طرفداری - در پی شیوع ویروس کرونا، بازی های ایتالیا هم مانند اکثر نقاط جهان متوقف شده است. به گزارش کالچو مرکاتو، وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا در مورد احتمال شروع دوباره ورزش در این کشور گفت:

می خواهم از همه تشکر کنم که توانستیم این دیدار را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی مفید بود تا تمام عناصر ضروری را از نمایندگان ورزش در جهان جمع کنیم و در ذهن داشته باشیم دوباره بررسی های لازم را انجام دهیم. 

ما می خواهیم و باید به محض ایجاد شرایط لازم، بازی های ورزشی را آغاز کنیم؛ هم به خاطر نقش آن در جامعه و هم اهمیت اقتصادی آن. ورزش یکی از موتورهای محرکی خواهد بود که اجازه خواهد داد تا کشور را پس از این دوره بحرانی راه اندازی کنیم. 

نظرات و پیشنهادات زیادی دریافت کرده ام و از فدراسیون خواستم تا درخواست ها و پیشنهادات را در روزهای آتی جمع بندی کند. به زودی با تمام نمایندگان و مدیران ورزشی دوباره شرایط را بررسی می کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نقی‌پور اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور رقابت‌های هندپلو در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی استخر شهرداری ارومیه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این مسابقات که به صورت دوستانه و بین استخرهای شهر ارومیه برگزار خواهد شد، در رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال انجام می‌شود.

نقی‌پور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات هندپلو که ورزشی شاد و نوین در سراسر کشور است می‌توانند به استخر شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقات روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است