Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان جونز برای چندمین‌بار قانون‌شکنی کرده است.

طرفداری - جان جونز، رکورددار و قهرمان فعلی دسته نیمه‌سنگین‌وزن سازمان یواف‌سی روز پنجشنبه در آلباکورکی، نیومکزیکو، به‌خاطر رانندگی در وضعیت کاملا غیرعادی و استفاده سهل‌انگارانه از سلاح گرم دستگیر شده است.

دیمن مارتین از MMA Fighting گزارش داده بر اساس مدارک پلیس آلباکورکی، جان جونز در ساعت 1:01 نیمه‌شب دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر اتهامات جونز حمل بطری نوشیدنی بازشده و همچنین عدم ارائه مدرک بیمه برای خودرویش است. ماموران پلیس پس از شنیده شدن صدای شلیک اسلحه به محل مورد نظر اعزام شدند و در این زمان بود که جونز را در ماشینش پیدا کردند. این مبارز UFC مدعی شد از تیراندازی چیزی نمی‌داند اما قصد رانندگی داشته است. جونز سپس در تست‌های هوشیاری پلیس عملکرد ضعیفی داشته و نتیجه تست دستگاه دم‌سنج نشان داد میزان الکل خون جونز دو برابر حد مجاز است.

افسران پلیس با جستجو از ماشین جونز یک سلاح کمری سیاه‌رنگ از زیر صندلی راننده و یک بطری نوشیدنی نیمه‌پر پست صندلی شاگرد پیدا کردند. بر اساس گزارش مارتین، جان جونز در حال حاضر از بازداشت آزاد شده است. پلیس آلباکورکی سلاح پیداشده و گلوله‌های آن را برای تشخیص اینکه آیا سلاح موردنظر در جرمی استفاده شده باشد بررسی خواهد کرد. جونز در سال 2012 نیز در شهر نیویورک به رانندگی در حالت غیرعادی محکوم شده بود و جریمه مالی هزار دلاری و همچنین توقیف شش ماهه گواهینامه برایش صادر شد. این مبارز 32 ساله در سال 2015 نیز پس از فرار از یک صحنه تصادف در آلباکورکی با عفو مشروط 18 ماهه روبه‌رو شده بود. پس از آن بود که UFC این ستاره را خلع عنوان کرد. در ماه اکتبر اخیر، جونز به خشونت علیه یک پیش‌خدمت محکوم شده بود.

به اعتقاد بسیاری جان جونز یکی از بهترین مبارزان تاریخ UFC است. او آخرین‌بار در تاریخ 8 فوریه 2020 وارد اکتاگون شد و پس از پیروزی با رای داوران برابر دامینیک ریس کمربند نیمه‌سنگین‌وزن را حفظ کرد. جونز تاکنون 20 پیروزی در نیمه‌سنگین‌وزن کسب کرده که بیشترین تعداد در این دسته وزنی سازمان UFC است و همچنین 9بار با موفقیت از عنوان خود دفاع کرده و از این نظر نیز رکورددار است. واکنش سازمان به جرم جدید جونز هنوز مشخص نیست و باید دید آیا او بازهم خلع عنوان خواهد شد یا نه. جونز در مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی دارای رکورد 26-1 است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه سنگین وزن جان جونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب بخشنده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باپیگیری‌های ویژه دادسرا، بازپرس محمد سلیمی مسئول پرونده و پلیس آگاهی فردی که اواسط سال قبل در مرکز شهر ایلام اقدام به تیراندازی کرده و فردی با هویت اکبری دهبالایی را به قتل رسانده بود در استان آذربایجان غربی و زمانی که تلاش می‌کرد از مرز خارج شود دستگیر شد...

وی متذکر شد: خشونت و رفتارهای مجرمانه‌ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس می‌باشد و در این مقوله کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

کد خبر 6086233

دیگر خبرها

  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت