Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- موحد گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان دی ماه، ۴۰۹۸ فقره حکم جایگزین حبس در محاکم قضایی استان کرمان صادر شده است. تاریخ انتشار: 01:21 - 08 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۶۳۱۷ رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان عنوان کرد:  از ابتدای سال ۹۸ تا پایان دی ماه ۴۰۹۸ فقره حکم جایگزین حبس در محاکم قضائی استان کرمان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موحدگفت: این مجازات‌ها شامل جزای نقدی، خدمات عمومی رایگان، دوره مراقبت، تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی و محرومیت از حقوق اجتماعی می‌شوند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: تعداد احکام جایگزین حبس در محاکم قضائی استان کرمان در سال ۹۳ کمتر از ۱۰۰ فقره حکم بوده است. 

بیشتر بخوانید:
جلوگیری از ورود ۱۰۰ زندانی به زندان با راه اندازی اقامتگاه‌های موقت در کرمان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کرمان احکام جایگزین حبس جایگزین حبس استان کرمان فقره حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین‌المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل