Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@22:59:08 GMT

کرونا دستمزد سالیانه لیونل مسی را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۵۱۰

کرونا دستمزد سالیانه لیونل مسی را کاهش داد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دپورته کواترو، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات فوتبالی مختلف در اروپا از جمله لیگ قهرمانان و لالیگا، دستمزد سالیانه خود را که بالغ بر ۵۰ میلیون یورو  بود را به ۱۵ میلیون کاهش داد.

لازم به ذکر است که پیش از این مسی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو هم بابت مبارزه با این بیماری به بیمارستان ها کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم توافق ستاره‌های بارسا و باشگاه؛ حقوق کم نمی‌شود! کد خبر 495709 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد

دروازه‌بان ایرانی عنوان برترین بازیکن هفته هندبال لالیگا اسپانیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق، هفته بیست ویکم هندبال لالیگا اسپانیا روز دوشنبه برگزار شد که سعید برخورداری سنگربان اصفهانی تیم ملی هندبال ایران در ترکیب تیم باشگاهی‌اش یعنی" آدمار لئون" خوش درخشید و با ۱۷ سیو و آمار ۵۰ درصد سیو موفق توانست عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا را به خود اختصاص دهد.
او در هفته هشتم نیم فصل اول نیز برترین بازیکن هفته انتخاب شد و این برای دومین بار است که این عنوان ارزشمند را تصاحب می‌کند.

تیم "آدمار لئون" در نیم فصل دوم روزهای خوبی را سپری می‌کند به طوری که این تیم در هشت بازی نیم فصل دوم موفق شده به شش پیروزی، یک تساوی و یک باخت دست یابد، یاران سعید برخورداری در حال حاضر با ۲۴ امتیازی در رده پنجم لالیگا اسپانیا قرار دارند.

این تیم در هفته بیست و دوم خارج از خانه به مصاف تیم "کانگاس" خواهد رفت که در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند در جدول دو پله صعود کند و جایگاه سوم را تصاحب کند.

سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در رده بندی کلی بهترین دروازه‌بانان لالیگا با ۲۱۲ سیو در رده دوم قرار دارد. او در نیم فصل نخست نیز کاندیدای برترین دروازه‌بان نیم فصل لالیگا بود.

برخورداری نخستین بازیکن تاریخ هندبال ایران می‌باشد که به لالیگا اسپانیا پیوسته و امسال برای ششمین سال که در لالیگا به میدان می‌رود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات
  • قهرمانی بارسلونا در کوپادِاسپانیا در فینال جنجالی و دراماتیک‌
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی