Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، بازیکنان اینتر 14 روز قرنطینه خود را سپری کرده اند. دیگو گودین و 7 بازیکن دیگر اینتر با اجازه باشگاه و پس از گذراندن قرنطینه خود، ایتالیا را ترک کردند. دیگو گودین پس از رسیدن به اروگوئه برای هوادارانش پیام اینستاگرامی فرستاد: من با اجازه باشگاه، دکتر و اجازه مقامات بهداشت، ایتالیا را ترک کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آگاهی از شرایط و مسئولیتم، اینجا باید در قرنطینه باشم. به طور واضح از همه می خواهم در خانه بمانند. این تنها راه برای مقابله با ویروس است. به توصیه های مقامات گوش بدهید. برایتان آغوش می فرستم. بیایید با هم به جلو برویم.  

- اسطوره بایرن مونیخ دوست دارد پیشنهاد بایرن مونیخ، بلند مدت باشد. اوضاع مدیریت وضعیت بازیکنان در مونیخ چندان مساعد به نظر نمی رسد. داوید آلابا به دنبال جدایی از بایرن مونیخ است و مانوئل نویر، پیشنهاد مدیران را نپذیرفته است. به گزارش بیلد، وضعیت تمدید قرارداد مانوئل نویر دیگر شفاف نیست. در واقع این احتمال وجود دارد که شاهد ادامه گفتگوها نباشیم. ستاره تیم ملی آلمان، می خواهد قراردادش بلند مدت باشد و فوتبالش را در جمع باواریایی‌ها به پایان برساند اما باشگاه چنین وضعیتی را سخت ارزیابی می کند. در صورتی که دو طرف از موضع خود کوتاه نیایند، احتمالا شاهد یک جدایی خواهیم بود. البته این موضوع را باید در نظر داشت که بایرن مونیخ موفق به خرید الکساندر نوبل شده و روی این سنگربان جوان، حساب ویژه‌ای باز کرده است.

- زاکرونی از خبر بهبودی شاگرد اسبقش خوشحال است و توصیه‌ای به گازیدیس دارد. آلبرتو زاکرونی، سرمربی اسبق میلان، این روزها به مانند بخش عظیمی از انسان های جهان در قرنطینه به سر می برد. زاکرونی در مصاحبه اینترنتی با گاتزتا دلو اسپورت، در خصوص وضعیت ایتالیا و ابتلای پائولو مالدینی به ویروس کرونا صحبت کرده و حرف های جالبی بر زبان آورده است.
با پائولو صحبت نکرده‌ام و نمی خواهم زمان استراحتش را خراب کنم اما بابت خبر بهبودی خودش و پسرش خوشحالم. پائولو پیش از آنکه یک قهرمان بزرگ باشد، مرد بزرگی است. میلان؟ نباید در کارهای بخش فنی دخالت انجام بگیرد. مشاوره خوب است اما دخالت نه. بحث فنی برعهده بوبان و مالدینی بود. حال همه چیز به پائولو بستگی دارد تا برای صلاح میلان بماند یا برود. همه چیز به قدرت تصمیم گیری او بستگی خواهد داشت.
مالدینی برای میلان بسیار مهم است و این تیم، در حال ساخته شدن است. پائولو باهوش و بسیار عاقل است که با استفاده از کاریزمای خودش، تعادل را در میلان حفظ می کند. اگر می خواهید میلان در میان مدت به اوج برگردد، داشتن مردانی مثل پائولو الزامی است. میلان باید بر اساس تفکرات مالدینی ساخته شود. وقتی در تیم ملی بودم، اولین شخصی که در لیستم می نوشتم، پائولو مالدینی بود.  

- ریوالدو معتقد است مارتینز تجربه لازم برای حضور در بارسلونا را ندارد و بارسا باید بازیکنی ثابت شده و باکیفیتی چون نیمار را خریداری کند. لائوتارو مارتینز، هدف بارسلونا برای خط حمله است اما ریوالدو، اسطوره آبی و اناری‌ها معتقد است بارسلونا باید جذب نیمار را اولویت قرار دهد. به گزارش وب سایت گل، نیمار در مصاحبه با Betfair در خصوص اهداف نقل و انتقالاتی بارسا صحبت کرد:
مدت‌هاست می‌گویم که به نیمار اعتقاد دارم. شاید او با ترک بارسلونا اشتباه کرد اما اگر بارسلونا فرصت جذب نیمار با مبلغی کم‌تر از 222 میلیون یورو را داشته باشد، باید از آن استفاده کند. نیمار 28 ساله است و همچنان چیزهای زیادی برای عرضه دارد. نیمار می‌تواند خریدی عالی برای بارسلونا باشد زیرا او با این باشگاه آشناست و کیفیت لازم برای رقم زدن تفاوت‌ها در هر بازی را دارد. نیمار ترسی از تقسیم قدرت در خط حمله با لیونل مسی نخواهد داشت و مسی نیز از همکاری با او لذت خواهد برد.  
با این حال تمرکز بارسلونا روی جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر است. ریوالدو در این خصوص گفت: شایعات می‌گویند بارسلونا در تلاش است لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر را جذب کند اما من معتقدم این مهاجم 22 ساله باید تجربه بیشتری کسب کند و از نظر کیفی بهتر شود. مارتینز برای اینتر بازیکن ارزشمندی است و می‌تواند در آینده به یکی از بهترین‌های دنیا تبدیل شود اما فعلا برای حضور در بارسلونا آمادگی لازم را ندارد. بارسلونا باید روی برگرداندن نیمار تمرکز کند تا دوباره خط حمله ویرانگر مسی، سوارز و نیمار را تشکیل دهد. بارسلونا باید تمام تلاش خود برای جذب بازیکنی که قبلا ارزش‌های خود در این باشگاه را نشان داده و خریدی ریسکی نیست را انجام دهد. پس از عذرخواهی نیمار از هواداران بارسلونا بابت انتقال غیرمنتظره به پاری سن ژرمن، به نظرم همه چیز درست خواهد شد. او می‌تواند نیوکمپ را با بازی‌های درخشانش تسخیر کند.

- ستاره جوان تیم ملی آلمان فعلا برای پیوستن به بایرن مونیخ متقاعد نشده است. کای هاورتس، هدف نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ قصد ماندن در بایرلورکوزن را دارد. کیکر گزارش داده کای هاورتس، هافبک 20 ساله آلمانی که مدت‌هاست مورد توجه بایرن مونیخ قرار دارد، فعلا قصد انتقال به این تیم را ندارد. هاورتس معتقد است در حال حاضر آمادگی لازم برای حضور محیط بسیار رقابتی بایرن مونیخ ندارد چرا که در این تیم رقابت شدید برای یافتن جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی، صرفا در زمین بازی نیست. هاورتس می‌خواهد با ماندن در بایرلورکوزن و تمدید قراردادش تا سال 2023، بند فسخی بالا در قراردادش قرار گیرد که در تابستان 2021 قابل فعال‌سازی باشد. در این صورت، بایرلورکوزن از فروش هاورتس با رقمی بالا مطمئن خواهد بود و هاورتس هم می‌تواند با شرایط دلخواهش راهی مسابقات یورو 2020 در تابستان 2021 شود.

- کاپیتان‌های بارسلونا برای کاهش دستمزد بازیکنان تیم اصلی به توافق نرسیدند اما باشگاه، دستمزد آن‌ها را طبق قانون کم خواهد کرد. بحران کرونا در اروپا باعث تعطیلی لیگ‌های فوتبال در اروپا شده و وضعیت بحرانی اسپانیا از نظر شیوع کرونا باعث شده دولت این کشور وضعیت اضطراری اعلام کند. با تعطیلی فوتبال، ضرر مالی بزرگی به باشگاه‌ها وارد می‌شوند و در چنین وضعیتی، کارمندان رده پایین باشگاه‌ها در خطر تعدیل شدن قرار می‌گیرند.
به گزارش آ اس، جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا در تلاش بود تا بازیکنان تیم اصلی 70 درصد دستمزد خود را کاهش دهند اما مشورت کاپیتان‌های بارسلونا در خصوص کاهش دستمزد بی‌نتیجه بود و بازیکنان تیم اصلی بارسلونا دستمزد خود را طبق این میزان کاهش نخواهند داد. با این حال، باشگاه بارسلونا از حق قانونی خود برای کاهش دستمزد بازیکنان در شرایط اضطراری استفاده خواهد کرد و به این ترتیب می‌تواند بدون اجازه بازیکنان، دستمزد آن‌ها را کم کند. هیئت مدیره بارسلونا برای کاهش تاثیرات منفی ویروس کرونا روی اقتصاد این باشگاه، این مسئله را ضروری می‌داند.

- بارسلونا می‌خواهد یک هافبک چند پسته و دونده را به ترکیب خود اضافه کند. لائوتارو مارتینز، هدف اصلی بارسلونا در فصل نقل و انتقالات خواهد بود اما به غیر از او، بارسلونا می‌خواهد وضعیت خط هافبک خود را نیز بهبود ببخشد. با جدایی احتمالی ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال در تابستان، کاتالان‌ها می‌خواهند یک هافبک انرژیک و چند پسته را به ترکیب خود اضافه کنند
به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا برای محقق کردن هدف خود، دو گزینه را مدنظر قرار داده است: تانگوی اندومبله از تاتنهام و فابین رویز از ناپولی. بارسلونا فصل گذشته پس از درخشش تانگوی اندومبله با پیراهن لیون مقابل این تیم، به او علاقه‌مند شد و اکنون نیز کیفیت او را تحسین می‌کند. انتقال 60 میلیون یورویی اندومبله به تاتنهام، چندان موفق نبود زیرا با حضور ژوزه مورینیو در این تیم، مشکلاتی بین این دو نفر ایجاد شده و اندومبله تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده است. بارسلونا امیدوار است با توجه به مشکلات مورینیو و اندومبله، این هافبک فرانسوی را در تابستان به ترکیب خود اضافه کند.
بارسلونا به فابین رویز، هافبک 23 ساله اسپانیایی ناپولی نیز علاقه‌مند است اما جذب فابین رویز برای بارسلونا آسان نیست چرا که ناپولی برای فروش بازیساز خلاق خود، مبلغی حدود صد میلیون یورو طلب می‌کند. با توجه به نیازهای بارسلونا در خط حمله و دفاع، این تیم احتمالا توان پرداخت چنین مبلغی را نخواهد داشت. در حال حاضر، اندومبله هدف اصلی بارسلونا برای خط هافبک است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نویر بایرن مونیخ اندومبله بارسلونا لائوتارو مارتینز بایرن مونیخ خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟