Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:32:53 GMT

بررسی میدانی مشکلات پیست اتومبیلرانی و آکادمی آموزشی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۵۷۰

بررسی میدانی مشکلات پیست اتومبیلرانی و آکادمی آموزشی

مشکلات پیست اتومبیلرانی و آکادمی آموزشی از سوی سرپرست و دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بازدید و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون به همراه شهزاد کیانی دبیر کل فدراسیون با حضور در محل پیست اتومبیلرانی به بررسی مشکلات پیست اتومبیرانی و برنامه ریزی جهت مرمت و تجهیز هر چه بهتر این پیست پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید جایگاه تماشاگران و مقامات، امکانات رفاهی مجموعه، اشکالات فنی برگزاری مسابقات، تجهیزات لازم برگزاری مسابقات مختلف، تعبیه محلی مناسب جهت استراحت و اسکان ورزشکاران و پارکینگ‌های ماشین‌های مسابقات و تمام فضاهای مناسب برای بهره‌برداری رفاهی و بازاریابی مورد بررسی قرار گرفت.

پس از آن سرپرست و دبیر فدراسیون با حضور در محل احداث آکادمی آموزشی ضمن نیازسنجی به منظور ساخت و راه اندازی این آکادمی مطابق با استاندارد روز  و همچنین ایجاد دفتر و محل استقرار کمیته های تخصصی برنامه ریزی و پیگیری ها لازم جهت آغاز عملیات ساخت و ساز را انجام دادند.

بازدید و بررسی و نیازسنجی پیست و امکانات موتورسواری نیز از جمله برنامه آتی سرپرست و دبیرکل فدارسیون است که پس از تعطیلات نوروز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

*آماده باش 8 هیات استانی برای کمک به مردم در صورت وقوع سیل

در پی اعلام وضعیت هشدار به علت احتمال وقوع سیل در 8 استان لرستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، کرمان وخراسان جنوبی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون از روسای هیات های موتوسواری و اتومبیلرانی این استان ها خواست تا در حالت آماده باش قرار گیرند و در صورت لزوم با پیوستن به ستاد بحران استان با تمام توان به کمک مردم سیل زده بشتابند و در صورت نیاز هر گونه تجهیزات مراتب را سریعا به فدراسیون و اداره ورزش استان منتقل کنند تا در حداقل زمان نسبت به برطرف کردن مشکلات و موانع اقدامات لازم انجام گیرد. ناظمی ضمن ابراز آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون برای مسئولین و ورزشکاران استان ها در راه خدمت به مردم عزیز کشورمان، حمایت همه جانبه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را از این عزیزان اعلام کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اتومبیلرانی فدراسیون سیل استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد