Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@10:01:54 GMT

مشخصات احتمالی هواوی P40 پرو افشا شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۶۰۲

مشخصات احتمالی هواوی P40 پرو افشا شد

ایتنا- یکی از افشاگران تلفن‌های همراه هوشمند به نام ایشان آگاروال اطلاعات جدیدی را در رابطه با جدیدترین تلفن‌های همراه هواوی یعنی P40 و P40 پرو عرضه کرده است. یکی از افشاگران تلفن‌های همراه هوشمند به نام ایشان آگاروال اطلاعات جدیدی را در رابطه با جدیدترین تلفن‌های همراه هواوی یعنی P40 و P40 پرو عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، همان‌طور که انتظار می‌رفت P40 پرو یک تلفن همراه متمرکز بر عکس‌برداری است. این همراه هوشمند با یک لنز 50 مگاپیکسلی عریض، یک لنز 40 مگاپیکسلی تلفوتو، یک سنسور time-of-flight و یک دوربین 12 مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود.
 
گزارش‌ها حاکی از این است که لنز تلفوتو می‌تواند اشیا را با دقت 50 برابری بزرگنمایی کند. البته این مقدار زوم به میزان گلکسی اس 20 اولترا نیست اما ازآنجایی‌که زوم 100 برابری این همراه هوشمند چندان موفق عمل نکرده است پس این قابلیت نمی‌تواند یک برگ برنده در برابر P40 پرو باشد.
     
صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند 6.58 مگاپیکسلی است که یک دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی به همراه یک سنسور ثبت عمق در سمت چپ آن تعبیه شده است. در تئوری این سنسور می‌تواند در ثبت تصاویر واقعی‌تر یا عمق جذاب‌تر به شما کمک کند.
 
آگاروال اعلام کرده است این همراه هوشمند دارای قطعه‌ای به نام Huawei XD Fusion Engine است. هنوز در رابطه با کارایی این قطعه اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به نظر می‌رسد که قابلیت‌های آن تا حد زیادی شبیه به Pixel Visual Core گوگل است که زمان موردنیاز برای کامپایل عکس‌های HDR و تقویت جنبه‌های مختلف قابلیت‌های عکاسی را کاهش می‌دهد.
 
هر دو پرچم‌دارهای P40 پرو و P40 از پردازنده کایرین 990 استفاده می‌کند. این تراشه در سپتامبر گذشته توسط هواوی رونمایی شد. این پردازنده از یک مودم 5G ویژه استفاده می‌کند که با فرکانس‌های mmWave سازگاری ندارد و به همین دلیل نمی‌توان نتایج تست سرعت دانلود و آپلود این دستگاه را با S20 مقایسه کرد. علاوه بر این در رابطه با میزان رم در نظر گرفته شده برای این دو دستگاه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: هواوی هواوی P40 موبایل گوشی هوشمند تلفن های همراه همراه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

به گفته وی، هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6080802 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M۷ پرو 5G لو رفت
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟