Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن طرف های درگیر در این کشور را به برگزاری نشست فوری به منظور بررسی توافق آتش بس دعوت کرد.

مارتین گریفتیس ابراز امیدواری کرد که طرف های یمنی با روحیه همکاری و آمادگی برای اعطای امتیازات و تبدیل حرف ها به عمل به این نشست بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن برای برگزاری این نشست پس از استقبال طرف های یمنی از درخواست دبیرکل سازمان ملل برای برقراری آتش بس در یمن با توجه به خطرات شیوع ویروس کرونا صورت می گیرد.

کد خبر 4886915

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن سازمان ملل متحد مارتین گریفیتس ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران افغانستان سوریه شیوع کرونا روسیه بیماری های واگیر لبنان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ما به رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های ایران به درخواست اردن بود

به گزارش همشهری آنلاین، «کریستوف لوموان»، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه گفت کشور وی «به درخواست امان» در زمان حمله تنبیهی ایران در شنبه شب گذشته به رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در آسمان اردن کمک کرده است.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، لوموان پنجشنبه شب در یک نشست خبری در پاریس رسما اذعان کرد: «فرانسه به درخواست اردن پهپادها و موشک‌های ایرانی که اواخر شنبه گذشته و بامداد یکشنبه اسرائیل را هدف گرفتند، رهگیری کرد.»

او در این نشست خبری گفت: «ما پایگاهی هوایی در اردن داریم و حریم هوایی اردن توسط این شلیک‌ها نقض شد. اینها حرف‌های رئیس جمهور ما هستند بنابراین من دارم کلمات او را به کار می‌برم.»

به گزارش خبرگزاری آناتولی او در ادامه این نشست گفت که انگیزه فرانسه برای مقابله با حملات تنبیهی ایران «تعهد به امنیت اسرائیل» و «اجرای درخواست اردن که حریم هوایی آن نقض شد» بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه گذشته از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. این حمله در واکنش به حمله ارتش صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.

آمریکا، انگلیس، اردن و فرانسه به رژیم صهیونیستی در رهگیری حملات ایران کمک کردند.

کد خبر 845583 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اردن خبر ویژه فرانسه

دیگر خبرها

  • کمک ما به رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های ایران به درخواست اردن بود
  • نماینده فلسطین در سازمان ملل: شورای امنیت باید برای توقف فوری جنگ در غزه مداخله کند
  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک