Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام ندیمی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از کنترل شدید تردد‌های ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: در همین راستا، جابجایی مسافر با اتوبوس به دلیل شیوع ویروس کرونا، به طور کامل تعطیل و ممنوع است.

او افزود: تنها جابجایی مسافر به خارج از استان به وسیله تاکسی و فقط در محور شهرکرد به اصفهان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندیمی، از کاهش ۸۲ درصدی جابه جایی مسافر در پایانه‌های مسافربری چهارمحال و بختیاری خبر داد و اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، به جز اصفهان، جابجایی مسافر به دیگر مناطق ممنوع است.

او با اشاره به کاهش بین ۶۰ تا ۸۰ درصدی تردد‌ها در چهارمحال و بختیاری طی نوروز امسال، گفت: ۷۰ درصد این تردد‌ها خودرو‌های بومی و ۳۰ درصد آن خودرو‌های غیربومی و بیشتر از استان‌های اصفهان، خوزستان و تهران بوده اند.

ندیمی با بیان نصب ۶۲ دستگاه ترددشمار در جاده‌های چهارمحال و بختیاری، افزود: تردد‌ها به صورت شبانه‌روز در محور‌های ارتباطی استان در حال رصد و آمار‌ها بیانگر روند کاهشی این تردد‌ها است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا راهداری و حمل و نقل جاده ای جابجایی مسافر چهارمحال و بختیاری جابجایی مسافر تردد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین

علیرضا معیری معاون حمل و نقل راهداری قزوین گفت: با توجه به جا به جایی ۴۳ هزار و ۴۰۴ مسافر از پایانه‌های استان در پایان هشتمین روز از سال گذشته، آمار جا به جایی مسافر در پایان‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۱۹ درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: روز گذشته (هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳) آمار جابجایی مسافر از پایانه‌های استان سه هزار و ۳۸۷ نفر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش به همراه داشت.

به گفته وی، در سال جاری ۱۶۴ دستگاه اتوبوس، ۸۴۵ دستگاه مینی بوس و ۶۹۰ دستگاه سواری کرایه وظیفه جا به جایی مسافران نوروزی از پایانه‌های حمل مسافر این استان را برعهده دارند.

معاون حل و نقل راهداری قزوین سن ناوگان مسافربری استان را ۱۹ سال اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین مقصد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های حمل مسافر قزوین در تعطیلات نوروزی امسال استان‌های تهران و گیلان بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • جابجایی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا نهم فروردین
  • اقامت ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری
  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • جابجایی ۴۰ هزار مسافر نوروزی از تهران به سراسر کشور
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی