Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:09:45 GMT

محاصره مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۹۰۶

محاصره مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها

با توقف نماز در مسجدالاقصی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، صهیونیست ها این مسجد را به محاصره خود در آورده اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «الیوم السابع»، به دنبال تصمیم وزارت اوقاف فلسطین مبنی بر توقف نماز و ممنوعیت تجمع نمازگزاران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مسجدالاقصی، نظامیان رژیم صهیونیستی این مسجد را به محاصره خود در آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسانه های محلی فلسطین ویدیویی را منتشر کرده اند که در آن دو نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی در حال اسقاط بالگردی هستند که بر فراز مسجدالاقصی در حال پرواز است. خبر بیشتری از این فیلم منتشر نشده و معلوم نیست که این بالگرد متعلق به چه کسی بوده است.

 

 

از سوی دیگر، اوقاف فلسطین پیش از اعلام کرده بودند که نماز در مسجدالاقصی تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود. «محمد اشتیه»، نخست وزیر فلسطین نیز از ساکنان غزه خواسته است تا در منازل خود بمانند.

 

این اقدامات در حالی صورت گرفته است که شهرک نشینان در طول این هفته با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند. این حمله در حالی صورت گرفت که هیچ نمازگزاری در این مسجد نبود.

 

اذان از مسجدالاقصی نیز برای نخستین بار به شکل دیگر گفته شد، موذن از بلندگوهای مسجد اعلام کرد که «نماز را در خانه هایتان بخوانید».

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: محاصره مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری

گردان جنین اعلام کرد که در انتقام خون شهید «محمد ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم پایگاه سالم در استان جنین را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، این نیروی مقاومت فلسطین همچنین اعلام کرد که یک خودروی نظامی هامر را هدف قرار داده و تلفات مستقیم به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی روز جمعه خبر دادند که محمد جابر (ابوشجاع) پس از ساعت‌ها مقاومت و مبارزه با نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «نورشمس» به شهادت رسید و به برادر شهیدش «محمود جابر» پیوست.

محمد جابر فرمانده گردان طولکرم در سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سال‌ها از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین تحت پیگرد بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند