Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در «پایتخت» یکی از ستاره‌های محبوب این دو فصل اخیر این سریال بوده است. او پیش از این در چندین تئاتر مهم روی صحنه رفته است که با به انتشار گذاشتن تصاویر آن‌ها روز ملی تئاتر را تبریک گفت.

اولین تصویر از نمایش «جوجه‌تیغی» است. نمایشی که به شیوه مونولوگ اجرا می‌شد و افشاری تنها بازیگر، نویسنده و کارگردان آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسرکی شهرستانی که رویای ستاره شدن در دست داشت و افشاری به نوعی قصه خودش را در قالب کمدی در این تئاتر روی صحنه برده بود و به خاطر اجرای خوب این قصه مورد تحسین قرار گرفت.    

«مرد بالشی» تئاتر دیگری بود که در قالب کمدی تلخ و براساس نمایشنامه‌ای از مارتین مک‌دونا روی صحنه رفت. نمایشی با بازی حمیدرضا آذرنگ، علی سرابی، نوید محمدزاده و بهرام افشاری که به کارگردانی علی سرابی اجرا شد. نوید محمدزاده و بهرام افشاری در این نمایش نقش پلیس خوب و بد را بازی می‌کردند که با همکاری هم در حال رمزگشایی از یک پرونده بودند.      
نمایش سومی که بهرام افشاری تصویری از حضورش در آن منتشر کرده نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی همایون غنی‌زاده است. او در این نمایش با ویشکا آسایش، سجاد افشاریان، سیامک صفری، داریوش موفق و همایون غنی‌زاده روی صحنه تالار وحدت رفتند.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر بازیگر روز ملی تئاتر بهرام افشاری بهتاش فریبا پایتخت بهرام افشاری روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری

tags # بهرام افشاری ، بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • بازگشت بهرام افشاری به صحنه تئاتر
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • نمایشِ بهرام افشاری قبل از آغاز، ۲ میلیاردی شد!