Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:54:57 GMT

اجرای برنامه در فضای مجازی برای ترویج کتابخوانی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۱۱۸

اجرای برنامه در فضای مجازی برای ترویج کتابخوانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از اجرای برنامه در فضای مجازی برای ترویج کتابخوانی خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت پیش آمده این طرح برای افزایش سرانه مطالعه اجرایی می‌شود.

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا ویروس و به منظور پیشگیری از خطرات ناشی از آن کتابخانه‌های عمومی استان از سوم اسفندماه تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه از این بازه زمانی کتابخانه‌های عمومی در چهار مرحله تعطیل شد، تصریح کرد: بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در زمان مقتضی کتابخانه‌های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر بگیرند.

وی افزود: ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور پس از ۱۵ فروردین ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است که در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نیک‌بخش با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از سوی کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی بیان کرد: در همین راستا تعدادی از کتابداران در فضای مجازی برنامه‌های متنوعی اجرایی می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: برخی کتابداران استان زنجان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در فضای مجازی برای ارائه برخی خدمات کتابخانه‌ای به اعضای کتابخانه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی سعی دارند چراغ کتاب و کتابخوانی خاموش نشود.

وی از اجرای مسابقات کتابخوانی به صورت مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه خبر داد و افزود: همچنین مسابقه نقاشی با موضوع کرونا نیز در فضای مجازی در حال برگزاری است.

نیکبخش با اشاره به اینکه زنجانی‌ها دارای بالاترین سرانه مطالعه در کشور هستند، گفت: بیش از 8 درصد از جمعیت استان عضو کتابخانه‌های عمومی هستند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی استان زنجان وزارت بهداشت آموزش پزشکی مدیرکل مطالعه کشور جمعیت کتابخانه های عمومی استان فضای مجازی اجرای برنامه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب ترکیب «رایانه‌سپهر» را برای جایگزینی «فضای مجازی» پیشنهاد کرد. بیانات رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز