Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار آذین درباره سریال «پایتخت» نوشت: گاو شیرده پایتخت با آنکه مدت ها است دیگر برای مخاطب،تازگی و جذابیت ندارد و عوامل آن با آکروبات موضوع ها و لوکیشن ها، خود را سرپانگهداشته اند، به نظر می رسد به مدد پول اسپانسرها و سلیقه نازل مدیران می خواهد تا شصت فصل دیگر به آقایان شیر دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جبار آذین درباره سریال «پایتخت» نوشت: در ماراتن امسال سریالهای نوروزی تلویزیون سرمایه سالار، انحصاری و اسپانسری کشور، چهاردونده با اندام، بداندام،بی اندام و نحیف شرکت دارند؛ پایتخت، کامیون، دوپینگ و میانبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایتختی ها که بیش از شش سال است گاوشیرده خود راجسته و سالی، یک،دوبار شیرش رامیل وگردش پایکوبی می کنند، برای نوروز امسال ششمین فصل پایتخت را پخته اند.

گاوشیرده پایتخت باآنکه مدت ها است دیگر برای مخاطب،تازگی وجذابیت ندارد و عوامل آن با آکروبات موضوع ها و لوکیشن ها، خود را سرپانگهداشته اند، به نظر می رسد به مددپول اسپانسرها و سلیقه نازل مدیران می خواهد تا شصت فصل دیگربه آقایان شیردهد.با این همه، پایتخت درمقایسه با سریال های ضعیف نوروزی به دلیل پول فراوان، شخصیت ها وعوامل و بازیگران آشنا،توانسته است ازسایرگاوهای نوروزی سیماجلوتربدود.

به ظاهر این گاومادرمرده بایدتازمانی که شیرش خشک نشده، هرچند لنگ زنان،در تلویزیون راه گم کرده ایران بدود. گاوی که رضامقصودی و یارانش به نام "دوپینگ" بر آن سواراند،گرچه از نظر سوژه، اندکی چاق و چله است، ولی از منظر ساختار وپرداخت هنری، تر و فرز نیست و با آنکه جلوتر از گاو لاغر و نحیف "میانبر"و پشت "کامیون" بی اندام می دودونمی تواند همپای پایتخت بدود، به جز موضوع به نسبت جدیدش در فضای سریالهای ایرانی و بازی متفاوت شبنم مقدمی،حرفی برای گفتن و چیزی برای تماشاندارد.

ساخته سیدمسعود اطیابی با آنکه یک کامیون گاواست، اما به علت ضعفهای فراوان نوشتاری وساختاری و سطحی نگری به مسائل اجتماعی و....به اندازه پایتخت شیرده نیست.گاو بی رمق یزدان فتوحی هم باوجود آنکه از میانبر در ماراتن گاوهای شیرده سیما شرکت کرده است، لیکن به جای ورود به جاده اصلی مسابقه جذابیت و سرگرمی،وارد بیراه ضعف مضمون ومحتواوپرداخت شده و درانتهای ردیف مسابقه گاوی قراردارد.

گاوهای تزیین و سفارش شده نوروزی که بنا بوده طناز هم باشند، جدا از قد و قواره و هیکل های نخراشیده، فاقد مولفه های طنز و کمدی اند.با آنکه گاو های بدون نقش و نگار نوروزی نودونه، برای سازندگان آن هابویژه پایتختی ها و تلویزیون شیرو سود داشته اند، ولی برای مردم کرونازده کشور، چیزی ندارند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت دوپینگ زنان فرهنگ و هنر فقیر کامیون پایتخت6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو (24 ساله) در اواسط فصل 19-2018 وارد باشگاه بارسلونا شد و در حال حاضر برای نیس بازی می‌کند، جایی که خوش درخشیده و علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برانگیخته است. بارسا 20 درصد از رقم انتقال این بازیکن در آینده را حفظ کرده، بنابراین انتقال این بازیکن فرانسوی باعث تزریق مبلغ قابل توجهی به خزانه باشگاه می‌شود.

آخرین باشگاهی که برای جذب تودیبو علاقه‌مند به نظر می‌رسد، اتلتیکو مادرید است. 

همانطور که توسط فوت مرکاتو فاش شده، اتلتیکو تودیبو را به عنوان هدف اصلی خود برای تقویت خط دفاعی در تابستان 2024 انتخاب کرده است. اگر آنها موفق شوند و در نهایت او به متروپولیتانو برسد، بارسا نیز به خوبی سود خواهد کرد. با در نظر گرفتن ارزش 60 میلیون یورویی این بازیکن، بارسا می‌تواند به 12 میلیون یورو برسد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟