Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در تماس‌ تلفنی با محمد صادق استاندار خراسان جنوبی ، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا قرار گرفت. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تأکید بر اعمال محدودیتها، افزایش مداخلات حداکثری مؤثر و محدودیت در تردد که از ابتدا مورد اجماع کارشناسان و متخصصان بوده اظهار داشت: باید محدودیت‌های مؤثر و مداخلات حداکثری مصوب، به نحو شایسته ای اجرایی و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعمال نظرات کارشناسان که بر اعمال محدودیت ها تأکید دارند، خاطرنشان کرد: همه باید از نظرات کارشناسی حمایت کرده در راستای اجرای مصوبات تلاش کنند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تجربه موفق برخی مدیران استانی که طبق نظرات کارشناسان ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا سخت گیری‌های بیشتری را در مناطق تحت مدیریت خود اجرا کرده بودند، ادامه داد: در طول این مدت شاهد بوده ایم، در هر جایی که مدیران منطقه‌ای و استانی محدودیت و سختگیری‌های بیشتری اعمال کرده اند، آن منطقه به لحاظ کنترل بیماری و شیوع کمتر آن، مؤثرتر عمل کرده است و این دلیلی بر صحت نظر کارشناسان است.

آیت الله رئیسی ضمن ابلاغ سلام ویژه به مردم ومسئولان استان خراسان جنوبی، ابراز امیدواری کرد؛ ان شاء الله  با عادی شدن شرایط کشور در اولین فرصت به استان سفر کرده  با مردم عزیز و مسئولین استان دیدار خواهد داشت.

همچنین در جریان این تماس های تلفنی، آیت الله رییسی از اقداماتی که استاندار خراسان جنوبی در حوزه مقابله با کرونا تشکر و بر ادامه روند خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این ارتباط تلفنی به تشریح اقدامات استان در راستای مدیریت شرایط موجود پرداخت.

گفت‌وگوی تلفنی رئیس دستگاه قضا با استاندار هرمزگان / تاکید رئیسی بر افزایش ‌محدودیت‌ها‌‌‌ برای کنترل کرونا‌گفت‌وگوی تلفنی رئیس قوه قضائیه با استاندار سیستان و بلوچستان / تاکید رئیسی بر بسیج همه امکانات برای جلوگیری از آسیب به مردم‌

انتهای پیام/250

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی محدودیت ها آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور

به گزارش صدای ایران، ژنرال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه