Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با اشاره به حضور سپاه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده گفت: تمام توان سپاه کرمان برای خدمت‌ به سیل‌زدگان بسیج شده است. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

 حجت‌الاسلام علی عربپور در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده زهکلوت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار جنوب با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از نخستین لحظات وقوع سیل در در استان سپاه استان کرمان در منطقه مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بسیج امکانات، نیروها و توان سپاه استان برای کمک به مردم سیل‌زده استان گفت: در کنار لشکر 41 ثارالله، سپاه نواحی جنوب استان، تمامی رده‌های سپاه و تیپ ذوالفقار، بسیج و گروه‌های جهادی به ویژه در جنوب استان به میدان آمدند.

بازدید فرمانده سپاه کرمان از روند بسته‌بندی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده استان+تصاویرفرمانده سپاه کرمان: جنوب استان کرمان قرق شد / اجازه ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان داده نمی‌شود‌فرمانده سپاه کرمان: برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم / همه امکانات‌ را ‌برای مقابله با ‌کرونا به میدان آورد‌یم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با بیان اینکه اقدامات گسترده و فراوانی توسط سپاه در منطقه در حال انجام است افزود: سپاه و بسیج در کنار لایروبی مناطق سیل‌زده، گندزدایی، ضدعفونی و بهداشت محیط را هم در این مناطق در برنامه دارد.

وی با اشاره به تمیز و پاک کردن خانه‌های مناطق سیل‌زده افزود: این روزها شاهد راه‌اندازی ایستگاه‌ها و کارگاه‌های جهادی در منطقه هستیم که با صورت سیار و با کمک کارواش نسبت به شست‌وشوی فرش و خودروهای گرفتار در سیل اقدام می‌کنند.

عربپور از اعزام 4 گروه جهادی روحانیون و طلاب بسیج استان به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: این گروه‌ها در کنار کار تبلیغی و آرامش روانی به امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده در سیل مشغول هستند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در کنار رسیدگی به امور معیشتی و خدماتی مردم منطقه نسبت به بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و کوچه‌ها و خیابان‌های شهری و روستایی هم اقدام کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه جازموریان گفت: استقبال خوبی از این بیمارستان شده و تاکنون 170 نفر در بخش پزشک عمومی و 40 نفر به پزشک تخصصی این بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی و جهادی فعال و در کنار مردم آسیب‌دیده هستند افزود: اقدامات لازم توسط سپاه برای جلوگیری از آسیب‌های بعدی در حال انجام است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استان کرمان سیل زده سیل مناطق سیل زده سپاه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، استاندار کرمان در جلسه شورای اداری از فرمانداران ودهیاران درخواست کرد با توجه به برگزاری کنکور سراسری وبارندگی ها ،تمام تدابیر لازم برای دانش آموزان فراهم شود تا زحمات یک ساله داوطلبان هدر نرود.

 آقای فداکار تاکید کرد: اطلس مراکز آزمون به سرعت در اختیار استانداری قرار گیرد تا برای خدمات رسانی بهتر تدابیر لازم صورت گیرد.

  وی افزود :دستگاه‌های زیرساختی تجهیزاتشان آماده باشد و ارتباطات هم قطع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به متون دینی گفت :هر کس که مسئولیتی را دارد در پیشگاه خداوند مورد سوال قرار می‌گیرد بنابراین اگر فردی در مسئولیتی قرار می‌گیرد باید ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و مسئولان در ادارات و نهادها هم باید به مسائل شرعی و اخلاقی توجه داشته باشند.

 وی همچنین از اقدام افتخارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم قدردانی کرد و به ملت ایران تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کشور هم از تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره)در سال ۵۹ خبر داد و افزود : وظایف  آن هم در دولت مشخص شده که به موجب این مصوبه ۵ وظیفه سیاستگذاری، ساماندهی ،برنامه‌ریزی ،نظارت و راهبردی را برای مناسبت‌های سیاسی  ملی مذهبی و انقلابی به عهده این نهاد واگذار گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور افزود: با حضور به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسائل و مشکلاتی که از سوی دشمنان برای کشور رخ داده با حضور به موقع مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شد و مردم به صحنه آمدند و نقش و مشارکت مردم به فرموده رهبر انقلاب بی نظیر بود.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم