Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالعلی ارژنگ شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد مبارزه با کووید ۱۹(کرونا) شهرستان شهرکرد تاکید کرد: این طرح در مرکز چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از نخستین ساعات روز جمعه هشتم فروردین آغاز شد.
وی افزود: مدت زمان اجرای این طرح در صورت لزوم تمدید خواهد شد.
ارژنگ تصریح کرد: این اقدام در راستای تثبیت وضعیت کاهش ویروس کرونا و تا عبور از بحران ویروس کرونا اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارژنگ از مردم درخواست کرد، برای حفظ سلامتی خود، خانواده و سایر افراد جامعه همکاری لازم را داشته باشند و از حضور در اجتماعات، تجمع در اماکن سرپوشیده، تردد و جابجایی‌های غیرضروری خودداری کنند.
فرماندار شهرکرد اظهار داشت: در مدت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، فقط مالکان خودروهای دارای پلاک بومی شهرستان شهرکرد مجاز به تردد در سطح شهر هستند.
وی گفت: خودروهای دارای پلاک‌های غیر بومی در صورت تاکید برای ورود به شهر ۵ میلیون ریال جریمه و از سوی پلیس راهور توقیف می‌شود.
ارژنگ تاکید کرد: تمامی میهمانان و مسافران غیر بومی حاضر در شهرستان شهرکرد ،هر چه سریع‌تر به محل سکونت خود بازگردند.
وی افزود: این افراد در طول مسیر بازگشت حق ورود به شهرها را ندارند و باید از کنارگذرها عبور کنند.
فرماندار شهرکرد تصریح کرد: تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم و تجمع رسمی و غیررسمی افراد ممنوع است.
وی یادآور شد: در این مدت مردم از دید و بازدیدهای نوروزی بپرهیزند تا از شیوع و انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.
ارژنگ اظهار داشت: از شهروندان خواسته می‌شود همکاری لازم با ایستگاه‌های پایش و سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان شهرکرد را داشته باشند تا نیروهای مستقر در این ایستگاه‌ها بتوانند در کمترین زمان به وظایف ابلاغی خود عمل کنند.
به گزارش ایرنا، ویروس جدید کرونا کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه چهارمحال و بختیاری سازمان بهداشت جهانی کشورهای جهان مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان شهرکرد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد