Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه رودبارجنوب با اشاره به اینکه شهر سیل‌زده زهکلوت به چهار قسمت برای خدمت‌رسانی سپاه تقسیم شده است گفت: توزیع بسته‌های غذایی در دستور کار است. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبارجنوب با اشاره به آخرین اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در مناطق سیل‌زده جنوب کرمان اظهارداشت: بیشترین آسیب سیلاب در شهر زهکلوت رودبارجنوب و روستاهای اطراف این شهر بوده که به تدبیر فرماندهی سپاه ثارالله کرمان زهکلوت به چهار قسمت برای خدمت‌رسانی به مردم تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کرمان: از ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده با جدیت جلوگیری می‌شود / حضور سپاه در کنار مردم رودبار جنوبدر شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمان چه گذشت/ از کمبودها و نیازهای مناطق سیل‌زده تا اقدامات سپاهفرمانده سپاه کرمان: جنوب استان کرمان قرق شد / اجازه ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان داده نمی‌شود‌ فرمانده سپاه کرمان: برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم / همه امکانات‌ را ‌برای مقابله با ‌کرونا به میدان آورد‌یم

وی بیان کرد: بسیج سازندگی، بسیج ناحیه رودبارجنوب، بسیج طلاب و بسیج دانشجویی چهار قسمت شهر را به عهده گرفته و نیروهای بسیجی تحت امر آنها فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه رودبارجنوب با بیان اینکه نیازمند تانکر آبرسانی در مناطق سیل‌زده هستیم افزود: در هر چهار نقطه شهر با چهار کارواش هماهنگی شده است تا وسایل سیل‌زدگان از جمله قالی و فرش مردم شست‌وشو شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های غذایی در دستور کار است و تمام تلاش ما این است که این اقلام به اهلش برسد گفت: نیاز اصلی مردم در مناطق سیل‌زده فرش و پتو است چرا که فرش مردم خیس شده و شسته هم که شود فرش خیس را نمی‌شود پهن کرد و نیازمندی اصلی مردم فرش است.

اسفندیاری با عنوان اینکه بعد از بیرون آوردن گل و لای از خانه‌ها و تمیز کردن، ضدعفونی منازل نیز در برنامه است اظهار داشت: تا هر زمان نیاز باشد در کنار مردم هستیم و به آنها خدمت‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استان کرمان سیل مناطق سیل زده فرمانده سپاه خدمت رسانی برای خدمت چهار قسمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • پیگیری حقابه کشاورزان بابلی از آب دشت هراز + فیلم