Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@14:54:04 GMT

ریما رامین‌فر، از ماجرای ازدواجش با امیر جعفری گفت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۴۸۲

ریما رامین‌فر، از ماجرای ازدواجش با امیر جعفری گفت

برنامه «دورهمی»، شب گذشته (پنجشنبه ۷فروردین) با حضور ریما رامین‌فر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش شد. در این برنامه، رامین‌فر درباره نحوه زندگی با امیر جعفری و بازی در مجموعه «پایتخت» صحبت کرد.

در ابتدای برنامه و پس از اینکه رامین‌فر درباره تحصیلات دانشگاهیش صحبت کرد، مدیری از او پرسید زندگی با امیر جعفری چه‌گونه امکان پذیر است؟ و رامین‌فر در پاسخ گفت: «زندگی هیجان انگیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که با امیر آشنا شدم تا زمانی که با او ازدواج کنم، مدت زمان زیادی طول کشید. ما در تئاتر باهم بودیم و در کلاس‌های استاد حمید سمندریان با هم آشنا و بعد هم همکار شدیم. من پنج سال از امیر بزرگ‌ترم، آن زمانی که با او آشنا شدم، نوزده سالش بود و من این موضوع را نمی‌دانستم. زمانی که به من پیشنهاد ازدواج داد، به او خندیدم و گفتم اگر در یک کشور دیگر بودیم، می‌توانستند سراغ من را بگیرند که چرا یک کودک را آزار می‌دهی. او موضوع را پذیرفت و ماجرای ازدواج ما خیلی طول کشید. البته پول هم نداشتیم که بخواهیم زندگی مشترک تشکیل دهیم، شرایط مالی‌مان به قدر کافی مساعد نبود.»

او در ادامه گفت: «زندگی کردن با امیر خیلی هم سخت نیست. بسیار هیجان‌انگیز است و بالا و پایین دارد. اصلا یکی از ویژگی‌های زندگی با امیر این است که قابل پیش بینی نیست.»

مدیری سپس به سراغ خانواده امیر جعفری رفت و گفت: «مشکلات مالی یک دلیل برای دیر ازدواج کردن شما بود یک دلیل هم حدس می‌زنم این باشد که منتظر ماندید امیر بزرگ شود. شما علاوه بر اینکه با امیر جعفری زندگی می‌کنید، هفت خواهر شوهر هم دارید، این چه‌گونه ممکن است؟»

این بازیگر در پاسخ گفت: «شعار نمی‌دهم، اما امیر واقعا خانواده خوبی دارد، مخصوصا مادر فوق‌العاده‌ای که من فکر می‌کنم به خاطر ایشان این یازده فرزند آنقدر فوق‌العاده هستند.»

رامین‌فر همچنین درباره نحوه ورودش به «پایتخت» و ادامه‌دار شدن سریال گفت: «زمانی که این سریال را می‌ساختیم، هیچ تصوری نداشتیم که هفت فصل ادامه پیدا می‌کند، من از زمانی که تئاتر بازی می‌کردم، محسن تنابنده و احمد مهرانفر را می‌شناختم و زمانی که به کار دعوت شدم، می‌دانستم قرار است وارد یک فضای دوست‌داشتنی بشوم، چون سلیقه‌هایمان به شدت به هم نزدیک بود. پس از پخش فصل اول موفقیتی برای ما حاصل شد، که خودمان هم انتظار آن را نداشتیم و فکر می‌کنم همدلی که بین اعضای گروه وجود دارد، باعث این موفقیت شده است. من همیشه احساس می‌کنم خیلی خوشبختم که غیر از خانواده اصلی خودم که بسیار دوست‌شان دارم، یک خانواده دیگر هم دارم و زمانی که آن‌ها را نمی‌بینم و پیش‌شان نیستم دلتنگ‌شان می‌شوم.»

بازیگر «پایتخت» درباره ساخت فصل هفتم این سریال گفت: «درباره ساخت فصل هفتم هیچ چیز نمی‌دانم. اگر بسازند، قطعا دوباره همکاری می‌کنم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: ریما رامین فر امیر جعفری امیر جعفری رامین فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد گفت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با اشاره به اینکه قرار است اکنون مزایده دوم برگزار شود، اظهارداشت: برگزاری مزایده دوم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه با «پارسیلون» گفتگو کردیم که امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود.

جعفری گفت: منتظریم تا با قیمت‌گذاری جدید، وضعیت نهایی مشخص شود.

دیگر خبرها

  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • مسعود جعفری جوزانی عزادار شد
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از «پارسیلون» خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • گندم و جو‌های خراسان جنوبی در حال درو هستند
  • (ویدئو) اولین بوسه زن و شوهری در سریال ایرانی؛ ساترا سانسور نکرد
  • اولین بوسه زن و شوهری در سریال ایرانی ؛ ساترا سانسور نکرد (فیلم)