Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:38:07 GMT

بازگشت قشموندان به جزیره مشروط به ثبت در سامانه کیا شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۴۸۶

بازگشت قشموندان به جزیره مشروط به ثبت در سامانه کیا شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این سامانه برای اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی تهیه شده است.

مرتضی شیخ‌زاده افزود: قشموندان برای بازگشت به جزیره باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه «کیا» به نشانی « http://qea.qeshm.ir» و دریافت مجوز ورود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  پس از ثبت نام، اطلاعات فرد در اختیار شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و بسیح قرار می گیرد تا با توجه به مشخصات فرد نسبت به نحوه ورود وی تصمیم‌گیری شود.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: قشموندان پس از بازگشت ملزم به رعایت خود مراقبتی هستند که با در خانه ماندن به مدت یک هفته‌ محقق می‌شود.

وی افزود: این خودمراقبتی به این منظور است که در صورت ابتلای فرد به کرونا بتوان به راحتی جمعیت مشکوک را نیز شناسایی کرد.

شیخ زاده خاطرنشان کرد: اطلاعات تمام قشموندانی که از جزیره خارج شده‌اند در سازمان منطقه آزاد قشم موجود است و پیامک اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام در سامانه کیا و بازگشت آنان، ارسال می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پیامک شبکه بهداشت و درمان قشم گردشگری نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند

ایسنا/هرمزگان قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: پایان وقت هفتیمن روز فروردین جاری، ۸۸۳ هزار و ۶۶۷ نفر در جزیره قشم تردد کردند.

ادریس راموز اظهار کرد: همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) تا پایان وقت هفتیمن روز فروردین جاری، ۸۸۳ هزار و ۶۶۷ نفر در جزیره قشم تردد کردند.

وی افزود: ۵۶۳ هزار و ۲۵۱ نفر از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی وارد قشم شدند و ۳۲۰ هزار و ۶۶۷ نفر هم جزیره را از همین مبادی به مقاصد مختلف کشورمان ترک کردند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اعلام اینکه در مدت ۱۲ روز گذشته به طور میانگین در هر روز ۷۳ هزار و ۶۴۰ گردشگر وارد قشم شده‌اند، افزود: متوسط خروج گردشگران در بازه زمانی یاد شده هم ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

به گفته راموز، ۴۴۹ هزار و ۶۱۷ هزار میهمان جزیره با ۱۰۸ هزار و ۴۱۶ دستگاه انواع خودرو از مسیر زمینی اسکله پل در بندرعباس با استفاده از شناورهای ویژه حمل خودرو (لندینگ کرافت‌ها) وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.

وی یادآور شد: بندر شهید ذاکری قشم در این مدت با ثبت ورود ۹۴ هزار و ۷۶۲ گردشگر جایگاه دوم مبادی جزیره جهانی قشم را به خود اختصاص داد و در نهایت ۱۸ هزار و ۸۷۲ تن از هموطنانمان هم از مسیر هوایی وارد فرودگاه منطقه آزاد قشم شدند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت‌های مهم گردشگری و مردمانی میهمان دوست و میهمان نواز در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قشم
  • تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در جزیره کیش
  • تصاویر| گردشگران نوروز ۱۴۰۳ در جزیره کیش
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • چند صد هزار گردشگر به قشم رفتند؟
  • بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند
  • تصاویر| مسافران نوروزی جزیره کیش
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • مسافران نوروزی جزیره کیش
  • (تصاویر) جزیره کیش میزبان گردشگران نوروزی در بهار ۱۴۰۳