Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@22:18:39 GMT

کیفیت هوای مشهد در شرایط سالم است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۶۰۰

کیفیت هوای مشهد در شرایط سالم است

کیفیت هوای مشهد به جز ایستگاه سمزقند که در شرایط پاک اعلام شده، در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز کیفیت هوای مشهد به جز ایستگاه سمزقند که در شرایط پاک اعلام شده، در شرایط سالم قرار دارد.

براساس گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد، شاخص کلی کیفیت هوای 24 ساعت گذشته 67 و شاخص فعلی 59 اعلام شده، همچنین، میزان اشعه فرابنفش نیز کم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ 70031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد کیفیت هوا کیفیت هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران سالم شد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  تردد خودروها و همچنین توقف سامانه بارشی از عوامل مهم آلودگی هوا است که روز گذشته وضعیت کیفیت هوای شهر تهران را در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داد اما از ساعات گذشته وزش باد موجب رخت بستن آلودگی از هوای تهران شده به گونه ای که هم اکنون شاخص لحظه ای کیفیت هوا بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته و وضعیت در شرایط سالم است.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص با قرار گرفتن روی عدد ۹۵ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران هیچ نقطه ای از پایتخت در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد) نیست و بیشتر مناطق در شرایط سالم قرار دارد.

در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۲۲ روز هم هوای سالم استنشاق کردند و بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران همه مناطق در وضعیت سالم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز ‌سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است
  • هوای تهران سالم شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای مشهد از «پاک» به «سالم» تغییر کرد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای سالم مشهد در بیست و هفتمین روز بهار
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق