Web Analytics Made Easy - Statcounter

استراماچونی در مصاحبه اخیر خود از تماس مدیر برنامه سردار آزمون برای حضور او در یک تیم ایتالیایی خبر داده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی قبل شایعه حضور سردار آزمون در تیم مطرح ناپولی ایتالیا منتشر شد، اما این انتقال به سرانجام نرسید، تا اینکه پس از مدت‌ها، آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال خبر داد تماسی از سوی مدیربرنامه‌های سردار دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مربی ایتالیایی چه کاری می‌تواند برای حضور سردار آزمون در ایتالیا انجام دهد دقیقاً مشخص نیست، چون خود استراماچونی ماه‌ها است که بیکار بوده و دنبال رسیدن به نیمکت یکی از تیم‌های سری‌آ است، اما شنیدیم این تماس در هفته‌های اخیر انجام شده و ارتباطی به ماه‌های قبل ندارد.

به گفته یک منبع آگاه در این زمینه، قصد سردار برای حضور در لیگ ایتالیا جدی‌تر از قبل به نظر می‌رسد و از این‌رو از طریق مدیربرنامه‌هایش با سرمربی ایتالیایی و پیشین استقلال که شناخت خوبی از فوتبال ایران و فوتبال ایتالیا دارد، تماس گرفته است.
از طرفی دیگر، فراموش نکنید که چندی قبل بحث حضور استراماچونی در تیم کالیاری ایتالیا مطرح شده بود که البته این انتقال هم انجام نشد، اما چند هفته پس از آن، شایعاتی مبنی بر مذاکرات نافرجام باشگاه کالیاری با آزمون هم بر سر زبان‌ها افتاد.

شاید این دو موضوع، ارتباطی با یکدیگر داشته باشند. به معنای دیگر، استراماچونی برای قبول هدایت کالیاری، به فکر انتقال سردار از لیگ روسیه به سری‌آ هم بود که فعلا همه چیز منتفی شده است.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون آندره آ استراماچونی آندره آ استراماچونی سردار آزمون سری آ ایتالیا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد

تیم‌های روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تا کنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است.

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

کد خبر 846819 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!