Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: از همان موقع که مقام معظم رهبری شعار سال را با نام جهش تولید اعلام کردند ابلاغیه به معاونت‌ها و تشکیل کارگروه‌ها در اردبیل انجام شد و اقدامات و برنامه‌های تحقق شعار سال در اردبیل عملیاتی می‌شود. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اردبیل اظهار داشت: از همان موقع که مقام معظم رهبری شعار سال را با نام جهش تولید اعلام کردند ابلاغیه به معاونت‌ها و تشکیل کارگروه‌ها در اردبیل انجام شد و برنامه مدونی تدوین شده است و اقدامات تحقق برنامه شعار سال در اردبیل عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما تحقق شعار سال را شروع کرده‌ایم و بی‌شک از راهکارهای اساسی برای تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید فراهم کردن زیر ساخت‌های اساسی از جمله فرهنگی، اقتصادی است که با برنامه‌ریزی در استان اردبیل انجام شده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید برنامه‌ریزی عملیاتی برای تحقق شعار سال انجام دهند تا بتوانیم امسال در جهش تولید در استان اردبیل اقدامات عملی را برای مردم بیان کنیم و تما تلاش‌ها در این حوزه صورت خواهد گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: در بخش‌های کشاورزی، اقتصادی، عمرانی، گردشگری جهش باید انجام گیرد و زیرساخت‌های لازم برای این امر شروع شده تا بتوانیم در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهیم.

سالانه 50 کیلومتر جاده چهارخطه به جاده‌های استان اضافه می‌شود

بهنام‌جو تصریح کرد: در ساماندهی استان اردبیل اقدامات و جهش خوبی از سال گذشته شروع شده در حالیکه تاکنون 140 کیلومتر جاده چهار خطه داشتیم سال گذشته 50 کیلومتر به این جاده‌ها اضافه شده است و هر سال برنامه داریم 50 الی 60 کیلومتر جاده اضافه کنیم.

وی افزود: ساماندهی جاده‌ها از اولویت اساسی است و در این زمینه اقدامات اساسی در استان شروع شده و ادامه خواهد داشت و باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم و همگان دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم استان را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

خط تولید ماسک n95 در شهرک صنعتی اردبیل راه‌اندازی شدافزایش شمارمبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل به 309 نفر؛ شمار فوتی‌ها به 44 نفر رسید100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی استان اردبیل اضافه ش

استاندار اردبیل ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با راهنمایی‌ها و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است و ما قدردان تلاش ها و اقدامات ایشان هستیم و همچنین قدردان مردم هستیم که همیشه همراه ما بوده‌اند و خدمت بی‌منت به مردم اولویت اساسی مسئولان است.

مصمم هستیم راه‌آهن اردبیل تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد

بهنام‌جو با بیان اینکه اعتبارات خوبی به راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته است، گفت: امسال 700 میلیارد تومان به راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته و ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل نیز آغاز شده است و همچنین ما مصمم هستیم اگر سرما و برف نباشد این پروژه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: پروژه راه‌آهن یکی از مطالبات اصلی مردم است که با راه‌اندازی این پروژه تحول عظیمی در اقتصاد استان اردبیل بوجود می‌آید و در صورت وجود سرما و برخی مشکلات همانطور که وزیر راه در سفر به ریاست جمهوری به استان اردبیل قول داده‌اند این پروژه تا 1400 در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

6هزار هکتاراز اراضی استان تحت پوشش آبیاری نوین قرار می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های اساسی در حوزه کشاورزی اجرای آبیاری نوین در اراضی استان اردبیل است که برنامه‌ریزی شده 6 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش قرار گیرند، در حالیکه در سال‌های گذشته آبیاری تحت فشار در استان 500 هکتار در سال بود ولی توانستیم سال گذشته 3500 هکتار از اراضی استان را تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار دهیم.

بهنام‌جو بیان کرد: با اجرای پایاب سد خدا آفرین 700 هزار تن به محصولات کشاورزی استان اضافه می‌شود که این اقدام بسیار قابل توجهی در حوزه کشاورزی محسوب می‌شود و یکی دیگر از اولویت‌های اساسی توسعه کشت گلخانه‌ای در استان است که در این زمینه توسعه کشت گلخانه‌ای در استان افزایش خواهد یافت.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد خبر داد و افزود: برنامه‌های انجام شده در این حوزه نیز به اطلاع مردم میرسد.

کامیون ساخت اردبیل امسال وارد بازار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های اساسی در استان تولید کامیون ساخت استان است که امسال برنامه‌ریزی شده در کارخانه کامیون‌سازی تولید کامیون با شماره پلاک اردبیل ساخته شده و وارد بازار شود و با ایجاد این خط تولید، استان اردبیل از استان‌های برتر در خط تولید کامیون قرار می‌گیرد وبه عنوان برند تولید کامیون محسوب می‌شود.

بهنام‌جو تصریح کرد: در تولید لاستیک نیز برنامه‌های خوبی در استان انجام شده که استان اردبیل درحوزه تولید لاستیک به برند تبدیل شده و در این حوزه درصدد هستیم به جایگاه ویژه‌ای در کشور دست پیدا کنیم.

وی از راه‌اندازی پایانه ریلی در پارس‌آباد خبرداد و افزود: برنامه‌های این پروژه از سال گذشته شروع شده و امسال عملیاتی خواهد شد.

استاندار اردبیل از سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی تشکر کرد و افزود:ما حمایت‌های لازم و اساسی را از جمله فراهم کردن زیرساختها انجام می‌دهیم تا روند سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود.

راه‌اندازی هتل 5 ستاره امسال در استان کلید می‌خورد

اکبر بهنام‌جو گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه گردشگری دارد و امسال برنامه‌ریزی شده راه‌اندازی هتل 5 ستاره در استان تسهیل و عملیاتی شود.

وی افزود: مناطق مختلف استان ظرفیت‌های گردشگری بسیار بکری دارند که احیای این مناطق گردشگری اولویت اساسی است و امسال این برنامه باید بصورت جدی عملیاتی شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های گردشگری راه‌اندازی پیست‌های اسکی است که برای این پیست‌ها اعتبارات تامین شده و امسال عملیات اجرایی این پیست‌ها آغاز می‌شود و امسال شاهد جهش بسیار خوبی در حوزه گردشگری خواهیم بود.

بهنام‌جو ضمن تشکر از سرمایه‌گذاران و مدیران حوزه گردشگری افزود: امسال باید تحول عظیمی در گردشگری استان اردبیل به وجود بیاوریم.

انتهای‌پیام/141/ش

R41374/P/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اردبیل استان اردبیل راه آهن اردبیل تولید کامیون اراضی استان برنامه ریزی راه اندازی اردبیل گفت سال گذشته جهش تولید تحقق شعار انجام شده بهنام جو شروع شده شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره وضعیت آسفالت‌ریزی معابر در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری ظرفیت تولید آسفالت در شهرداری تهران ۲ میلیون تن خواهد بود اما فعلا برنامه‌ تامین و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن همانند سال ۱۴۰۲ را در نظر داریم.

او با اشاره به اینکه رکورد آسفالت‌ریزی در سال ۱۴۰۲ شکسته شد و دیگر به دنبال رکورد زنی نیستیم، ادامه داد: توان تولید مدیریت شهری برای تامین و توزیع آسفالت به حد مطلوبی رسید و به دنبال توزیع عادلانه و با کیفیت آسفالت در مناطق ۲۲گانه و بزرگراه‌ها هستیم.

صداقتی با بیان اینکه برای فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی تامین ۷۵ هزار تن آسفالت را کرده‌ بودیم، افزود: خوشبختانه در فروردین ۳۷ درصد مازاد بر برنامه تامین و توزیع آسفالت صورت گرفت و ۱۰۳ هزار تن آسفالت تولید شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تامین و تولید آسفالت در فروردین ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار تن بوده است و این نشان می‌دهد که آمار تولید آسفالت در سال جاری در همین ماه اول افزایش خوبی داشته است.

او با اشاره به اینکه برنامه تامین و توزیع آسفالت در سال ۱۴۰۲ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بوده است، گفت: در نهایت تولید تجمیعی آسفالت در سال گذشته یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن بود که از برنامه هم عبور کردیم.

کد خبر 846343 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران آسفالت

دیگر خبرها

  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است