Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:16:31 GMT

یک ماه پلمب در انتظار اصناف متخلف همدان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۸۲۴

یک ماه پلمب در انتظار اصناف متخلف همدان

حسین افشاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس طرح قطع زنجیره کرونا تمامی اصناف به غیر از واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند باید تعطیل باشند. 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر واحدهای صنفی غیرضروری، تمامی تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر همدان از امروز تعطیل است و هیچ‌کس اجازه حضور در این مراکز را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی از مردم خواست به این قوانین و مقررات وضع شده احترام بگذارند تا بتوانیم زنجیره انتشار کرونا را از بین ببریم.

افشاری به افرادی که به همدان سفر کرده اند هشدار داد سریعتر این شهر را ترک کرده در غیر این صورت توسط عوامل انتظامی خودروی آنها اعمال قانون می شود. 

وی یادآوری کرد: براساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور تمامی اداره ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان با ۳۰ درصد از نیروهای خود پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند و کارمندانی هم که محل خدمت آنان شهرستان دیگری است باید مجوز تردد همراه داشته باشند.

فرماندار همدان با قدردانی از همه مردم که در  پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا همکاری داشته به ویژه کادر درمان، پزشکان و پرستاران که پیش قراول مبارزه با کرونا هستند از همگان خواست توصیه های مسوولان را رعایت کنند تا شاهد برچیده شدن این بیماری از کشورمان باشیم

۳۳۵ تن تاکنون در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد با تلاش تیم پزشکی ۲۲۴ تن بهبود یافته و مابقی این افراد تحت درمان در بیمارستان ها هستند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲ هزار و ۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا درمان روابط عمومی قانون قوانین و مقررات وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند

هدی ابوالحسنی با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان دارو‌ها و مکمل‌ها را از عطاری‌ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمب ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند