Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:46:20 GMT

دولت تجربه شهرداری یزد را در طرح دورکاری تکرار کند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۰۳۰

دولت تجربه شهرداری یزد را در طرح دورکاری تکرار کند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری با حمایت اعضای شورا این اقدام را همراه با طرح دورکاری اجرایی کرد و امیدواریم دولت هم هرچه زودتر اجرایی کند.

به گزارش ایمنا، غلامعلی سفید در جلسه اعضای شورای شهر با دادستان یزد با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در کنترل بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: در این شرایط تعامل بین دستگاهی امری ضروری و با وفاق و همدلی به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس در استان و کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعطیلی ادارات و بانک‌ها راهکاری برای قطع زنجیره انتقال این بیماری و حضور مردم در منازل خواهد بود که خوشبختانه شهرداری با حمایت اعضای شورا این اقدام را همراه با طرح دورکاری اجرایی کرد و امیدواریم دولت هم هرچه زودتر اجرایی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد این مطالبه مردمی را مورد توجه دانست و از دادستان یزد خواست تعطیلی تمامی ادارات، بانک‌ها و شرکت‌ها از سوی دادستانی دنبال شود.

کد خبر 416464

منبع: ایمنا

کلیدواژه: غلامعلی سفید شوراي شهر يزد تعطیلی ادارات دورکاری ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند