Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@05:09:36 GMT

سرمربی آرسنال پس از شکست کرونا: لطفا در خانه بمانید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۰۹۵

سرمربی آرسنال پس از شکست کرونا: لطفا در خانه بمانید

سرمربی آرسنال بعد از شکست دادن ویروس کرونا پیامی را برای مردم جهان گذاشت.

به گزارش ایمنا، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از ۲ هفته درگیری با ویروس کرونا در نهایت موفق شد به صورت کامل این ویروس را شکست دهد و بهبودی کامل خود را کسب کند.

سرمربی توپ چی‌های لندن بعد از فارغ شدن از این ویروس در مصاحبه با سایت باشگاه، گفت: من به صورت کامل خوب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به من از سوی باشگاه تماسی گرفته شد و مبنی بر اینکه احتمال دارد به خاطر مالک باشگاه المپیاکوس کرونا گرفته باشم، احساس بدی در دورنم شکل گرفت. در آن زمان نمی‌دانستم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: روز بعد در آن زمان ما با سیتی بازی داشتیم. به همین خاطر با پزشک تماس گرفتم و از او خواستم تا برای معاینه به خانه ام بیاید. به پزشک گفتم: برخی از بازیکنان ما در خطر هستند. من اولین نفری هستم که برخی از علائم را دارم. به همین خاطر سریعاً با مسئولان باشگاه صحبت کردم تا با مسئولان لیگ صحبت کنند تا این ویروس بیشتر پخش نشود.

سرمربی آرسنال در توصیه خود به مردم، گفت: از تمام شما عزیزان می‌خواهم که برای حفظ جان خود و دیگران در خانه‌هایتان بمانید. می دانم ما در شرایط سختی هستیم. تنها کاری که ما می‌توانیم برای شکست این ویروس انجام دهیم این است که در خانه بمانیم.

منبع: فارس

کد خبر 416475

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میکل آرتتا ویروس کرونا فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمربی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

شبی کابوس‌وار در لندن برای آبی‌ها و هوادارانشان رقم خورد.

طرفداری | قسمت آبی شهر لندن غرق در ناراحتی است.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل یک هفته دیگر تثبیت کرد. 

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

تصویری که اواخر بازی و پس از تکمیل فاجعه چلسی در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد، بنری بود که یکی از هواداران خردسال چلسی در دست داشت. این کودک از بازیکنان چلسی خواسته بود مقابل آرسنال بجنگند و هواداران را خوشحال کنند، اما آبی‌ها دقیقاً خلاف درخواست طرفدار خردسالشان عمل کردند و او با ناراحتی شاهد افتضاح تاریخی تیم محبوبش در استادیوم امارات بود. امشب، سنگین‌ترین باخت تاریخ چلسی مقابل آرسنال به ثبت رسید.

ناراحتی کودک هوادار چلسی و خواسته‌ای که بر آورده نشد:
من لباستون رو نمی‌خوام. ازتون می‌خوام که برای ما اراده جنگیدن داشته باشید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • گاسپرینی: بازنده دانستن من به خاطر نبردن جام حماقت است!
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»