Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان از مأموران خدوم مستقر در مبادی ورودی و خروجی سطح استان حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری از اصفهان،محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان با صدور دستورالعملی خطاب به رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان اظهار کرد: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و مصوبه اخیر ستاد مذکور مبنی بر محدودسازی تردد‌ها به ویژه ورود خودرو و افراد غیربومی به شهرستان‌ها و روستا‌ها خصوصاً در آستانه سیزدهم فروردین (روز طبیعت) و استقرار مأموران اعم از نیروی انتظامی، شهرداری، جمعیت هلال احمر، نیروی مقاومت بسیج و… در ورودی و خروجی شهر‌ها و اماکن عمومی از قبیل پارک‌ها و… حمایت قضائی از مأموران خدوم و زحمت کش یاد شده ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پلیس راهور در صورت عدم توجه رانندگان به فرمان پلیس می‌تواند با صدور برگ جریمه اعمال قانون کند.

حبیبی تصریح کرد: تمرد یا توهین به مأموران اعم از انتظامی و ... حین یا به واسطه انجام وظیفه عنوان مجرمانه داشته و مرتکبان از این جهت هم قابل تعقیب خواهند بود و اگر منجر به ضرب و شتم مأموران یا تحریق و تحریب اموال خصوصی یا عمومی هم شود مجازات شدیدتری به دنبال داشته و مرتکب یا مرتکبین قابل تعقیب خواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین، اظهار کرد: به علت بارش شدید باران و تگرگ و وقوع سیل در برخی نقاط شهرستان نائین و خوروبیابانک و همچنین شرق استان اصفهان، محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آب‌گرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد از سمت خور به سمت نائین را دارند توصیه می‌شود تا اطلاع ثانوی از مسیر چوپانان‌اردکان به نائین تردد کنند.

کد خبر 747301

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس