Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس موسوی ضمن محکوم کردن اتهام زنی بی‌اساس آمریکا به رئیس جمهور ونزوئلا افزود: هیچ مقرره ای در حقوق بین الملل به آمریکا اجازه نمی دهد که با سوء استفاده از ساز و کارهای قضایی خود در امور داخلی سایر کشورها دخالت کرده و مقدمات کودتا، براندازی یا تجاوز به یک کشور مستقل را فراهم کند و بدتر آنکه برای دستگیری رئیس یک دولت خارجی جایزه تعیین کند و با این روش پوسیده و قدیمی بخواهد او را از درجه اعتبار ساقط نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی همچنین اظهار داشت: دولت آمریکا با وقاحت، یکجانبه گرایی و اعمال فرامرزی قوانین داخلی خود را به اوج رسانده و اینگونه اقدامات خودسرانه و نقض قوانین بین المللی به حدی رسیده که ممکن است تمامیت سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی را با خطر مواجه نماید.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، بی تفاوتی، سکوت و تسلیم شدن در مقابل این اقدامات دولت آمریکا را نوعی همراهی و کمک به رفتار غیر قانونی آمریکا ارزیابی و تاکید کرد: ما از همه اعضای جامعه بین المللی می خواهیم که هم‌صدا با یکدیگر از چند جانبه گرایی دفاع کرده و با صدای بلند به اقدامات یکجانبه و قهرآمیز آمریکا "نه" بگویند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا رییس جمهور دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که آمریکا باید به حضور نامشروع و غیرقانونی خود در خاک سوریه و حمایت آشکار از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی پایان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ظالمانه بامداد امروز آمریکا به روستاها و شهرکها و مواضع نظامی در دیرالزور را محکوم می‌کنیم.

جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریهتجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه

این بیانیه افزود بر حق سوریه برای دفاع از خود و بازخواست متجاوزان با شیوه هایی که قوانین بین المللی بر آن تصریح کرده، تاکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است آمریکا خود را تحت بهانه هایی که قوانین بین المللی محکوم می کند، به عنوان پلیس جهان قرار داده است.

این بیانیه خاطر نشان کرد ایالات متحده باید به حضور نامشروع و غیرقانونی خود در خاک سوریه و حمایت آشکار از داعش و دیگر گروههای تروریستی پایان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • بایدن از خجالت پوتین درآمد
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد