Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیرڪل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی از برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات در این استان خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره ڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با حمایت و همڪاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  استانداری خراسان شمالی و اداره ڪل هنرهای نمایشی برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی، روایات، احادیث انبیای الهی و ائمه اطهار(علیهم السلام)، قصص و آیات قرآنی، زندگی و سیره اهل بیت، آموزه های دینی، اخلاقی و بازخورد آن در جامعه ڪنونی و بروز رسانی در زندگی معاصرو شخصیت های موثر تاریخ اسلام را از جمله موضوعات این جشنواره ذڪر ڪرد.   وی، آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره را ۳۱ اردیبهشت دانست و افزود: اعلام نتایج متون راه یافته ۱۰ خرداد، مهلت ارسال آثار نمایشی ضبط شده ۲۲ تیرماه ، اعلام نتایج نمایش های راه یافته به جشنواره، یڪم مرداد و زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره ۱۵ تا ۱۸ مردادماه سال جاری خواهد بود.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر آیات فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: با نظر هیات داوران جشنواره آیین‌های نمایشی، میدانی و خیابانی روستایی و عشایری رضوی ۷ گروه تئاتری در روستای کردر رضوی به رقابت خواهند پرداخت.

وی در این باره اظهار کرد: یکی از بخش‌های ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم مربوط به آیین‌های نمایشی و روستایی رضوی خواهد بود. با توجه به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۷ اثر مجوز حضور در هرمزگان برای رقابت با سایر گروه‌ها را پیدا کرده اند.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: در همین راستا استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگلویه و بویراحمد و هرمزگان صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند.

وی در پایان عنوان کرد: گروه راد از صومای برادوست ارومیه، باغ انار از باغ انار لردگان، نبی اکرم از زرکی میناب، انگاره از شهوار میناب و ضامن آهو از سیله در کردر رضوی از توابع شهرستان میناب به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6081309 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است