Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به خاتمه بررسی پرونده تعاونی مسکن کارگران برق تهران که 12 هزار شاکی دارد، اعلام کرد که مدیران متخلف این تعاونی به حبس‌های طویل‌المدت و رد مال اعم از وجوه نقدی ماخوذه و اراضی موضوع پرونده محکوم شده‌اند. 

به گفته وی، آنها متهم به جذب 25 هزار نفر با تبلیغات واهی و صدور کارت عضویت برای این افراد بدون داشتن زمین کافی و به یغما بردن اموال شاکیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال اعلام این خبر، اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران در تماس با ایلنا، ضمن ابراز خشنودی از صدور رای دادگاه، از پیگیری خود برای رفع تمامی مشکلات حقوقی پرونده و تعیین تکلیف وضعیت حقوقی شرکت تعاونی خبر دادند.

به گفته اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران، دوره فعالیت اعضای فعلی این شرکت تعاونی اردیبهشت ماه تمام می‌شود؛ اما تاکنون گزارشی درباره رسیدگی‌های انجام شده به اعضا اعلام نشده است. 

شاکیان پرونده افزودند: همچنین مقداری از اموال تعاونی به فروش رفته و نقشه‌های قبلی زمین‌ها تغییر کرده است که باید به این موارد رسیدگی شود. منتظر هستیم تا پس از ابلاغ رسمی حکم که سخنگوی قوه قضاییه جزئیات آن را اعلام کرده است، پیگیری‌های خود را ادامه دهیم. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسکن کارگران برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه

 پیشکسوتان راهداری آذربایجان شرقی و اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان آذربایجان شرقی با حضور در دادگاه بخش سراجو از آقای طاهر انوری به خاطر صدور ۱۰۰ حکم جایگزین حبس برای تامین رنگ جهت خط کشی راه‌های روستایی و علایم برای جاده‌های اصلی مراغه قدردانی کردند.

اعضای این انجمن هر کدام در سخنان جداگانه با اشاره به مشکلات را‌ه های روستایی و شهری از دستگاه قضایی خواستند در صدور احکام و جرایم جایگزین حبس برای افزایش ایمنی راه‌ها، ادارات راهداری شهرستان‌ها را مساعدت کنند.

مدیرعامل انجمن جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: تصمیمات این چنینی موجب افزایش ایمنی در راه‌های استان و کاهش تصادفات خواهد شد.

منظوری افزود: رئیس دادگاه بخش سراجو تصمیم شجاعانه‌ای در صدور این احکام گرفته است.

عضو هیات مدیره این انجمن نیز با قدردانی از اقدام شایسته آقای انوری افزود: این اقدام شایسته عامل افزایش ایمنی راه‌ها و رانندگان خواهد بود.

اثنی عشری گفت: تفکر رئیس دادگاه برای صدور حکم جایگزین برای افزایش ایمنی راه‌ها یک کار بزرگ و بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: اقدامات این چنین موجب کاهش تصادفات خواهد شد.

رئیس دادگاه سراجو گفت: با افزایش وسایل نقلیه توجه به راه‌های روستایی و افزایش ایمنی بسیار ضرورت دارد.

انوری افزود: سال گذشته از محل احکام جایگزین حبس حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای خط کشی، ایجاد گاردریل و علایم راهنمایی هزینه شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ایمنی راه‌ها در این دادگاه برای توسعه و تجهیز مدارس احکام جایگزین حبس صادر شد.

معاون توسعه راه‌های استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با قدردانی از رئیس دادگاه شهر سراجو گفت: راهداری از رای‌های قضات دادگستری برای ایمنی راه‌ها استقبال و در این کار مشارکت می‌کند.

رسول زاده با اشاره به محدود بودن اعتبارات دولتی افزود: این طرح از مراغه شروع شده و در استان می‌تواند به یک فرهنگ تبدیل شود.

فعالیت این جمعیت از سال ۹۰ با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راه‌های استان تشکیل و از طریق این انجمن دوره‌های آموزشی برای رانندگان وانت و موتور سواران برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • مبلغ حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران