Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از صدور مجوز برای ۱۰ مرکز فراوری تولید مواد ضدعفونی کننده در ابعاد مختلف در استان خبر داد.

دکتر محسن اسدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر سه کارخانه الکل‌سازی در استان داریم که از اوایل اسفندماه سال گذشته تاکنون ۵۰۰ هزار لیتر الکل تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجوز تولید ژل‌ و انواع مواد ضدعفونی کننده در استان صادر شده است، اضافه کرد: از این میزان الکل تولید شده ۴۰۰ هزار لیتر آن در کارخانه‌های مختلف استان فراوری شده است.

این مسئول اضافه کرد: در داخل استان به منظور استفاده بهینه از این محصول و اشتغالزایی تاکنون به ۱۰ مرکز فراوری مجوز داده شده تا مواد ضدعفونی کننده در ابعاد مختلف تولید کنند.

اسدبیگی گفت: همچنین برای سه مرکز تولیدی در استان نیز مجوز تولید ماسک را صادر کردیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: قصد داریم با استفاده از کد ملی سرپرست خانوار، سهمیه ماسک هر خانواری مشخص تا از طریق داروخانه‌ها بین آنان توزیع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه علیه کرونا الکل لرستان تولید ماسک همه با همه علیه کرونا کروناویروس ویروس کرونا مواد ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل استاندارد گلستان گفت: ایران به تازگی عضو آزمایشگاه‌های بین المللی شد و مشمول این قانون قرار گرفت و کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی می‌توانند به ۱۱۰ کشور جهان صادر شوند.
او افزود: تا پیش از این صادر کنندگان باید برای دریافت نشان استاندارد کشور‌های مقصد ۲۰ روز تا یک ماه معطل می‌شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی