Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:04:09 GMT

محدودیت تردد در ۱۰ ورودی خراسان جنوبی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۹۶۵

محدودیت تردد در ۱۰ ورودی خراسان جنوبی آغاز شد

سرهنگ علیرضا رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون نیروهای پلیس راه در ورودی‌های نهبندان- زاهدان، نهبندان – زابل، کرمان – دیهوک، یزد- طبس، اصفهان- طبس، اصفهان - بردسکن، فردوس- بجستان، قاین – گناباد، خواف- قاین و خواف - زیرکوه مستقر هستند.

وی اظهار داشت: آمار دقیقی از خودروهایی که برگشت داده شده‌اند در دست نیست اما تاکنون همکاری مردم خوب بوده و بیشتر شاهد خروج مسافران غیربومی از استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس راه خراسان جنوبی تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه ورود پلاک‌های غیر بومی به استان و اجازه خروج پلاک‌های درون استانی داده نمی‌شود.

وی یادآور شد: فقط خودروهای دارای پلاک استان و خودروهای امدادی، حامل مواد سوختی، دارویی و مواد غذایی اجازه ورود دارند.

سرهنگ رضایی با اشاره به موارد استثنا در ورود و خروج از استان بیان کرد: فقط کارمندان و کارگرانی که از خراسان جنوبی ساکن استان‌های دیگر هستند یا بالعکس آن هم با شرایط ارایه تاییدیه شناسایی امکان خروج یا ورود دارند.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی روز پنجشنبه هفتم فروردین با شناسایی ۱۴ مورد مثبت جدید، به ۲۳۹ نفر رسید.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، بامداد جمعه هشتم فرودین ماه با اعمال محدودیت‌هایی برای تردد خودروها در سراسر کشور آغاز شد.

براساس این طرح که مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و همچنین مورد تایید وزارت بهداشت و کارشناسان است، فقط افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است.

پیش از این در خراسان جنوبی ضمن تعیین ۹ نقطه اصلی در ورودی و خروجی‌های استان و با استقرار تیم‌های مشترک هلال‌احمر، نیروی انتظامی و راهداری در این ۹ ایستگاه، برخی محدودیت‌ها برای ورود مسافران به داخل شهرهای استان اعمال و برای تمامی افراد، معاینات اولیه کنترل سلامت انجام شده است.

همچنین طی روزهای گذشته بسیاری از صنوف و کسبه خراسان جنوبی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند و حضور کارکنان ادارات استان به یک سوم کاهش یافت تا به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان خراسان جنوبی مواد غذایی نیروی انتظامی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی 
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • فاز چهارم انتقال آب به خراسان جنوبی مهرماه آغاز می‌شود