Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه راهور گفت: مسافران برای بازگشت به شهرهای خود نمی‌توانند از داخل شهرهای در طول مسیر عبور کنند و باید از راه‌های کمربندی و کنار گذرگاه‌ها استفاده کنند تا به محل سکونت خود برسند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار تیمور حسینی با اشاره به اعمال محدودیتهای جدید تردد، در این رابطه اظهار کرد: در تمام خروجی‌های استانها محدودیتهایی را برای تردد اعمال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه راهور ادامه داد: هموطنان عزیزی که در منازل خود هستند به هیچ عنوان برنامه‌ریزی برای سفر نداشته باشند زیرا اجازه خروج از استان به آنها داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: افرادی هستند که به طور مثال اکنون به سمت تهران در حال حرکتند، به این افراد در صورتی که ساکن تهران باشند، اجازه عبور داده می‌شود و اگر ساکن تهران نباشند اما قصد عزیمت به استانهایی را داشته باشند که مستلزم عبور از تهران است، بدون اجازه تردد در داخل شهر تهران و با اخذ تذکر، می‌توانند به سمت شهر خود بروند البته نباید ورودی به داخل شهرهای در طول مسیر داشته باشند.

این مقام پلیس راهور افزود: البته این افراد باید از راه‌های کمربندی و کنار گذرگاه‌ها استفاده کنند تا به محل سکونت خود برسند.

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی در شهر کرج یا اطراف تهران ساکن هستند و به واسطه کار بین شهر تهران و محل سکونت خود تردد دارند به دلیل موقعیت خاص تهران و البرز، محدودیت تردد بین این دو استان اعمال نمی‌شود.

رئیس پلیس راه راهور با بیان اینکه ناوگان عمومی بار از استثنائات این طرح است، گفت: کالاهای اساسی و مورد نیاز باید به موقع در شهرها جابه‌جا شود.

وی متذکر شد: در مورد ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر نیز بنابر صلاحدید استانها این حمل و نقل صورت می‌گیرد و البته باید به حداقل ممکن برسد و فقط در حد ضرورت انجام شود.

این مقام پلیس راهور درباره ضمانت اجرایی محدودیتهای اعمال شده نیز گفت: متخلفان در این طرح، 500 هزار تومان اعمال قانون خواهند شد و خودروی آنها ضمن توقیف، به مدت یک ماه در پارکینگ خواهد ماند.

محدودیت تردد در آزادراه تهران ـ قم و جاده قدیم قم با جدیت اعمال می‌شوداستانداری تهران خبر خود درباره محدودیت‌های ترددی 12 و 13 فروردین را تکذیب کرد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392,1416/CT11 واژه های کاربردی مرتبط عید نوروز سفرهای نوروزی بهداشت و درمان پلیس ویروس کرونا راهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز سفرهای نوروزی بهداشت و درمان پلیس ویروس کرونا راهور عید نوروز سفرهای نوروزی بهداشت و درمان پلیس ویروس کرونا راهور محل سکونت خود پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کرده و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطر شأن کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 6086592

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز