Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد طرح دبیرکل انصارالله یمن نشان دهنده اوج مسئولیت پذیری ملت یمن در قبال آرمان فلسطین است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد از سخنان عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن درباره بازداشت شدگان فلسطینی در سعودی تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جبنش افزود طرح دبیرکل انصارالله یمن نشان دهنده اوج مسئولیت پذیری ملت یمن در قبال آرمان فلسطین است.
جنبش جهاد اسلامی همچنین از عربستان خواست هر چه سریع‌تر بازداشت شدگان فلسطینی را از زندان‌های خود آزاد کند.
 
استقبال حماس و جبهه مردمی فلسطین از طرح دبیرکل انصارالله یمن
جنبش حماس و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با استقبال از طرح دبیرکل جنبش انصارالله یمن، آن را گواهی بر حمایت ملت یمن از آرمان فلسطین دانستند.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، جنبش حماس از طرح عبدالملک بدرالدین در خصوص تبادل اسرای این جنبش با اسرای فلسطینی در سعودی استقبال کرد.
حماس اعلام کرد این اقدام از روح برادری و همبستگی با ملت فلسطین، حمایت از پایداری و مقاومت این ملت نشأت می گیرد و نشان دهنده اهتمام به مسائل ملت فلسطین است.
جنبش حماس بار دیگر بر خواسته همیشگی خود مبنی بر لزوم آزادی فوری همه بازداشت شدگان فلسطینی از زندان های سعودی و در رأس آنها دکتر محمد الخضری تاکید کرد.
این جنبش افزود حدود یک سال است که برای آزادی بازداشت شدگان، از هیچ تلاشی در زمینه ارتباط با رهبری سعودی فروگذار نکرده است.
از سوی دیگر، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ضمن استقبال از طرح دبیرکل جنبش انصارالله، آن را اقدامی شجاعانه و شرافتمندانه دانست و افزود: این طرح به منزله گواهی دیگر بر مواضع اصیل و متداوم ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین و مبارزات آن است.
این جبهه افزود طرح دبیرکل جنبش انصارالله به منزله گواهی بر همبستگی مبارزاتی و یکی بودن سرنوشت است.
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین خواستار قدردانی از این موضع گیری و پشتیبانی از ملت یمن در مقابله با تجاوزگری تحمیل شده بر آن شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی گروه فلسطینی دبیرکل جنبش انصارالله انصارالله یمن بازداشت شدگان طرح دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیاد النَخاله» و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

دیگر خبرها

  • تصاویر| دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس مجلس
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • «زیاد النَخاله» و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین