Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@04:09:45 GMT

پلیس راهور: اجازه خروج از شهر‌ها داده نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۲۲۵

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: هموطنانی که در منازل خود هستند برای سفر برنامه ریزی نکنند، چون به آن‌ها اجازه خروج از شهر داده نمی‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفتگوی خبری اعلام کرد: در تمامی خروجی استان‌ها محدودیت‌ها را از صبح امروز اعمال کرده‌ایم و هر فردی اجازه خروج از شهر محل سکونتش را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: هموطنانی که در منازل خود هستند برای سفر برنامه ریزی نکنند، چون به آن‌ها اجازه خروج از شهر داده نمی‌شود.

حسینی افزود: افرادی که به سمت تهران می‌آیند اگر ساکن تهران باشند می‌توانند به پایتخت ورود کنند، ولی اگر قصدشان عبور از تهران و رسیدن به شهر دیگر باشد باید با محدودیت‌های مشخص شده و رعایت ضوابط اعلامی به آن‌ها از پایتخت عبور کنند و در شهر توقفی نداشته باشند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: بار دیگر یادآور می‌شوم که مسافران به هیچ عنوان اجازه ورود به شهر‌ها را ندارند و برای به مقصد رسیدنشان باید از کنارگذر‌ها و کمربندی‌ها عبور کنند.

وی تاکید کرد: شرایط تهران و البرز شرایط خاصی است و نمی‌توان محدودیت‌های ترددی را در آن‌ها اعمال کرد، ولی از مسافران تقاضا می‌کنم برای عبور از تهران و البرز در شهر توقف نکنند. فعالیت ناوگان عمومی بنا به صلاحدید هر استان است، ولی باید تردد‌ها به حداقل برسد.

حسینی با اشاره به ضمانت اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: در صورت تخلف هر یک از رانندگان، همکاران ما ضمن اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، آن خودرو را نیز به مدت یک ماه متوقف می‌کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور سفر کرونا تهران کرج اجازه خروج از شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره تا ۵ اردیبهشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه،  سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجرای عملیات مسدود شده است.

وی افزود: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره محدودیت در رفت و آمد داریم.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی است، تصریح کرد: تردد در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی هرگونه اطلاعات را با شماره گیری شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 می‌توانند به دست آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳