Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:15:57 GMT

کمک فیفا به باشگاه های فوتبال/ دستمزد بازیکنان نصف می شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۳۵۰

کمک فیفا به باشگاه های فوتبال/ دستمزد بازیکنان نصف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا باشگاه های فوتبال را تحت تاثیر قرار داده و درآمدزایی آنها را به خاطر تعطیلی مسابقات به حداقل رسانده است. این در حالی است که باشگاه ها باید طبق قراردادی که دارند حقوق بازیکنان را پرداخت کنند. 

نشریه مارکا اسپانیا با اشاره به این موضوع از تدبیر جدید فیفا برای کمک به باشگاه ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس اعلام این نشریه، فیفا قصد دارد دستمزد بازیکنان را پنجاه درصد کاهش دهد. این موضوع در دستور کار فیفا قرار گرفته و قرار است بزودی تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ شود. 

کد خبر 4887071

منبع: مهر

کلیدواژه: فیفا فدراسیون فوتبال جیانی اینفانتینو ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی کشتی آزاد فیفا مسعود سلطانی فر کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟

به گزارش همشهری آنلاین، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت در هفته بیست و چهارم، در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. او باید با حضور در این کمیته توضیحات خودش را ارائه دهد و باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه جریمه‌ای را برای او در نظر خواهد گرفت.

اسماعیلی‌فر در این سال‌ها به عنوان یک بازیکن بی حاشیه در فوتبال ایران شناخته شده و انجام آن شادی خود در نوع خودش عجیب بود. برخی تصور می‌کنند مدافع سرخ‌ها آن حرکت را به سمت تماشاگران انجام داد ولی ماجرا چیز دیگری است. قبل از شروع این بازی و لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس گرم می‌کردند، فردی که حتی ای دی کارت هم به گردن داشت به شکل عجیبی به اسماعیلی‌فر توهین و فحاشی می‌کند و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن بعد از گل زدن به صنعت نفت آن حرکت را خطاب به آن فرد که در پشت دروازه میزبان حضور داشت انجام دهد.

حالا هواداران سپاهان و استقلال با استناد به محرومیت امید نورافکن، معتقدند که اسماعیلی‌فر باید محروم شود. باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

کد خبر 845684 برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم
  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد
  • چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا
  • توضیحات مجید جلالی برای فیفا درخصوص طرح توسعه فوتبال ایران
  • پیام از تیم ملی به بازیکنان لیگ: زیر نظر هستید
  • نشست آنلاین مسئولان فیفا با مجید جلالی