Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور اسلوونی اعلام کرد: با توجه به بحران پاندمی ویروس کرونا و نیاز مبرم به حضور پلیس در داخل شهرها برای انجام وظایف اساسی تر، مسئولیت کنترل مرزهای این کشور برای جلوگیری از ورود پناهجویان و مهاجرین به ارتش واگذار شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، آلس هویس، وزیر کشور اسلوونی، گفت: در این چارچوب نیروهای ارتش از روز چهارشنبه در مرزهای جنوبی مشترک با کرواسی مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: هزاران آواره درحال حاضر در بوسنی و هرزگوین و یا مسیر این کشور قرار دارند، عاملی دیگر که باعث شده ما برای تامین امنیت کشور و شهروندان اسلوونی از قدرت ارتش در وضعیت فعلی استفاده کنیم.

وی پیش بینی کرد این ماموریت ارتش به مدت ۳ ماه تا غلبه بر بحران اپیدمی مورد موافقت مجلس قرار بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه در نشست هئیت مدیره وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم‌اکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در مناطق مرزی با روسیه به ۳۳ هزار نظامی رسیده است.

وی دراین‌باره گفت: علاوه بر ۳۳ هزار نظامی ،۳۰۰ تانک و بیش از ۸۰۰ خودروی زرهی ناتو در مرزهای روسیه حضور دارد.

وزیر دفاع روسیه هچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از تمرینات نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو در حال انجام است. بالغ بر نود هزار نفر به منظور آموزش برای دفع تجاوز ادعایی روسیه در این رزمایش شرکت کرده‌اند. ائتلاف ناتو تلاش دارد تا فعالیت خود را در قطب شمال تشدید کند.

کد خبر 6086645

دیگر خبرها

  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند