Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۸۵ روز گذشت، از سیزدهمی که نحسی سیزدهش دامن همه را گرفت. مگر نگفته بودند نحسی عدد سیزده خرافه است، پس چرا حقیقت پیدا کرد. سیزدهم دی ماه و ساعتی که هر هفته بامداد جمعه برای همه تکرار می‌شود.

ساعت یک و بیست دقیقه بامداد، سیزدهم دی ماه و سرمایی که از نبود شما تا مغز استخوانمان را سوزاند و گرمای حضور دوستدارانتان هم گرممان نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شما رفتی و ابومهدی. قرار رفاقتتان همین بود. اما سردار نبودتان به نفع هیچ کس نیست، اینکه شما نیستی سلیمانی‌ها تکثیر شدند، اینکه شما نیستید حالا پرستاران و پزشکان پرچمدار علم افراشته شما هستند، اینکه شما نیستید بار دیگر روحانیت به خط مقدم آمده، به گفته شما؛ حاجی، این روز‌ها هر نفر مدافع حرم است. ما به آن‌ها میگوییم مدافعان سلامت.

حالا هر هفته با آتش نبودنتان گُر می‌گیریم و مسیر رفتنتان را از فرودگاه بغداد تا آسمان مرور می‌کنیم و هر کس واژه‌های ذهنش را در خدمت قلم در می‌آورد و برایتان می‌نویسد، مثل کاربران توییتری که ساعت یک و بیست دقیقه بامداد را ساعت به وقت حاج قاسم نامگذاری کردند تا آن افرادی که لحظه به لحظه دلتنگتر شما می‌شوند.

بیشتر بخوانید: به بهانه تولد سردار دلها؛ امسال سین هشتم ما سلیمانی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال عربستان  در بازی رفت مرحله  نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه چهار بر دو مغلوب العین امارات شد.
تا قبل از این بازی الهلال قدرتمند یک تیم شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسید و رکوردهایی در این باره شکسته بود اما العین نشان داد قدرت اول غرب آسیا شکست‌ناپذیر نیست.

در سال‌های اخیر اینگونه بوده که هر تیمی از غرب آسیا قدرتنمایی کرده برای رسیدن به فینال باید از الهلال پرستاره عبور می‌کرده و شکست دادن این تیم کار دشواری بوده که با جذب ستاره‌هایی چون نیمار، مالکوم، میتروویچ و ... بسیار دشوارتر هم شده اما العین نشان داد می‌تواند از این سد بزرگ هم عبور کرد.

با پیروزی العین حالا بیشتر از هر تیمی دیگری سپاهان باید افسوس بخورد و آه حسرت بکشد چرا که این تیم در مرحله یک هشتم نهایی در هر دو بازی رفت و برگشت شرایط پیروزی مقابل این تیم قدرتمند را داشت اما با ده نفره شدن و اشتباهات عجیب و غریب شکست خورد تا در انجام این کار بزرگ عاجز بماند.

العین امروز به تمام تیم‌های آسیایی و از جمله سپاهان نشان داد می‌توان با برنامه‌ریزی، انسجام و تمرکز در میدان حتی الهلال قدرتمند را شکست داد. هر چند سه گل از چهار گل العین با ضربه پنالتی به دست آمد اما نمی‌توان برد بزرگ این تیم را زیر سوال برد و به بخت و اقبال ارتباطش داد.

العین در کمال شجاعت و جسارت تمام با الهلال پرستاره رودررو شد و لایق این پیروزی درخشان بود و حالا با شرایط روانی مساعد پا به بازی برگشت خواهد گذاشت و شانس زیادی برای فینالیست شدن دارد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در پایان مرحله گروهی هیچ کس تصور نمی‌کرد تیمی مثل العین تا اینجا پیش بیاید و بعد از حذف النصر حالا در آستانه حذف دیگر غول پرستاره عربستانی باشد.

دیگر خبرها

  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • آدینه با داستان/ مرد خیلی پیر با بال‌های خیلی بزرگ
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی