Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهر زهکلوت رودبارجنوب و روستا‌های اطراف این شهر بیشترین آسیب را در سیلاب اخیر دیده اند که سپاه پاسداران اقدامات زیادی را برای مردم محروم این منطقه آغاز کرده است.

او افزود: ارزیابی دقیق منطقه در حال انجام است و با شناسایی نیازمندی‌های مردم، اقلام بین آنها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاداش گفت: وسایل مردم از جمله یخچال، گاز و تلویزیون بر اثر آبگرفتگی منازل آسیب‌دیده است که بنا داریم با تلاش بسیج اصناف فراخوان دهیم تا تعمیرکاران لوازم خانگی به کمک مردم در این منطقه بیایند.

اوافزود: این تعمیرکاران برای حضور در مناطق سیل‌زده و کمک به مردم با بسیج اصناف هماهنگ کنند.

او با اشاره به دیگر مشکلاتی که سیل برای مردم مناطق سیل‌زده ایجاد کرده، تصریح کرد: در بعضی روستا‌ها، سرویس بهداشتی برخی خانه‌ها تخریب شده و یا چاه‌های فاضلاب این سرویس‌ها دچار مشکل شده است.

پاداش تأکید کرد: نیازاست تخلیه چاه‌های فاضلاب در مناطق سیل‌زده انجام و در بعضی روستا‌ها برای مردم آسیب‌دیده از سیل سرویس بهداشتی احداث شود.

 انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد