Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نزدیک به حزب‌الله لبنان گفت که فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نزدیک بر عملیات پیچیده تأسیس چند کارخانه موشک‌سازی در نوار غزه نظارت داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، زیاد النخالة، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین چندی پیش در گفتگو با شبکه «القدس الیوم» گفته بود که سردار شهید قاسم سلیمانی شخصاً تمام پرونده‌ها و انتقال سلاح را برعهده داشت، بر عملیات پیچیده‌ای نظارت و به برخی کشورها سفر می‌کرد تا امکان انتقال سلاح به غزه را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی شخصاً فرایند انتقال سلاح به غزه را پیگیری می‌کرد

وی تصریح کرد: غزه می‌تواند افتخار کند هزاران موشک در اختیار دارد که می‌تواند با آن‌ها تمام شهرهای صهیونیستی را هدف بگیرد.

در همین رابطه، یک منبع نزدیک به حزب‌الله لبنان در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا در این باره گفت: زیاد النخالة، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشراف کاملی بر نقش بزرگ شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موفقیت‌های ملت فلسطین در نوار غزه دارد. 

زیاد النخالة، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

وی افزود: زمانی که النخاله از پیچیدگی ها و عملیات مهم زیر نظر سردار سلیمانی برای رساندن سلاح‌های پیشرفته به نوار غزه با هدف افزایش توان نظامی نیروهای مقاومت فلسطینی در  مواجهه با رژیم اشغالگر اسرائیل سخن می‌گوید نشان دهنده این است که برای انقلاب اسلامی ایران نصرت و پیروزی مستضعفان ازجمله ملت مظلوم فلسطین اهمیت بالایی دارد. 

این مقام نزدیک به حزب‌الله لبنان تأکید کرد: فریادرسی جمهوری اسلامی ایران به ملت مظلوم فلسطین بار دیگر سکوت شرم‌آور برخی سازمان‌های عربی و اسلامی را در زمینه موضوع فلسطین به یاد می‌آورد که چگونه حقوق، سرزمین، عزت و شرف مردم فلسطین را در برابر رژیم صهیونیستی نادیده گرفتند. 

وی عنوان کرد: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تنها به بخشی از نقش سردار سلیمانی در کمک به مقاومت فلسطین پرداخت و نگفت که این فرمانده مقاومت در انجام مأموریت جهادی خود چه سختی‌هایی متحمل شد، زیرا ایشان به فیض شهادت نائل آمدند و شاید نیاز نباشد که این‌گونه موضوعات مطرح شود. زیاد النخاله گوشه‌ای از رشادت‌های مرد مرموز مقاومت را فاش کرد که با اقدامات خود دستگاه‌های اطلاعاتی بین‌المللی را به حیرت واداشت؛ چه اینکه در ۴۰ سال اخیر انقلاب مردمی فلسطین از گروه‌های صرفاً نظامی به ارتش قدرتمندی تبدیل شده است که سلاح و تجهیزات مدرن در اختیار دارند و تنها به انتقال موشک‌های مجهز اکتفا نمی شود. 

به گفته این  مبارز لبنانی، انتقال موشک‌های مدرن بخشی از کار مقاومت در غزه بود و آنها با حضور سردار سلیمانی توانسته بودند از لحاظ کیفی تغییرات عمده‌ای در موشک‌ها به وجود آورند و توانستند چند کارخانه تولید موشک‌ در غزه تأسیس کنند. 

وی گفت: برخی از گروه‌های فلسطینی در غزه هزاران موشک در اختیار دارند که آماده شلیک به سوی کل  مناطق صهیونیست نشین هستند. اینکه در درگیری‌های اخیر که چند روز بیشتر طول نکشید شاهد بودیم اسرائیلی‌ها دست به دامان قاهره شدند تا توافق صلح به دست آید، ناشی از مقاومت موشکی این گروه‌ها و نیز اطلاع تل‌آویو از قابلیت مقاومت فلسطین برای حمله موشکی بود. 

این منبع نزدیک به حزب‌الله لبنان تأکید کرد: پس از آنکه مقاومت گروه‌های فلسطینی در برابر حملات ارتش اسرائیل باعث شد تا وحشت به جان صهیونیست‌ها بیفتد، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم از دولت مصر خواست تا برای پایان یافتن حملات غزه میانجی‌گری کند تا بتواند از اتاق شیشه‌ای که در آن گرفتار شده بود، خارج شود.

توفیقات سردار سلیمانی در حمایت از ملت فلسطین به مرزها محدود نمی‌شود و او عملیات محرمانه‌ای انجام داد که دستگاه‌های اطلاعاتی جهان از کشف ماهیت آن به ویژه در غزه ناتوان مانده‌اند.

به عنوان نمونه کارخانه‌های موشکی غزه در جایی تأسیس شد که تحت اشراف اطلاعاتی و سامانه‌های مدرن جاسوسی موساد قرار داشت و آنها با وجود در اختیار داشتن همه این امکانات و فناوری‌های مدرن در شناسایی اینکه چنین کارخانه‌های بزرگی تأسیس می‌شود، ناکام ماندند. در حال حاضر در این کارخانه‌ها به اندازه‌ای موشک تولید شده است که می‌تواند سراسر  اسرائیل را هدف قرار دهد. 

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوار غزه مقاومت فلسطین فرمانده نیروی قدس سردار شهید سلیمانی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نزدیک به حزب الله لبنان سردار سلیمانی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیت الله اختری در نخستین اردوی تخصصی دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در کیش، گفت: هفتاد سال قبل با خیانت برخی‌ها رژیم صهیونیستی ایجاد شد و تبدیل به عامل تفرقه و جنایت در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روز شکل گیری این رژیم جعلی، مقاومت نیز آغاز شد، افزود: اوج ایستادگی و مقاومت به طوفان الاقصی ختم شد و عملیات طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ و یاد‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و گفت: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.

آیت الله اختری با بیان اینکه دوست و دشمن باور نمی‌کردند که بتوانیم رژیم صهیونیستی را در خاک خودش هدف قرار دهیم و چهره این ببر کاغذی را نمایان کنیم، گفت: عملیات وعده صادق در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه کیش هم در یادواره شهدای دانش آموزی غزه با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان گفت: پیروزی قطعی از ملت فلسطین است و مقاومت تا رهایی قدس از چنگال صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران هم گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

ناصر ابو شریف، گفت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی افزود: آمریکا شریک جرم صهیونیستهاست و حمایت‌های آنها باعث افزایش شمار شهدا در نوار غزه شده است.

ناصر ابو شریف گفت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

دیگر خبرها

  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس