Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@09:49:32 GMT

حماقت هاي بن سلمان به نفع ديگران است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۶۶۱

حماقت هاي بن سلمان به نفع ديگران است

خبرگزاری آریا- مشاور ولیعهد سابق سعودی در توئیتی نوشت: بن سلمان احمقی است که حماقت هایش به نفع دیگر کشورهاست نه عربستان.
به گزارش خبرگزاری آریا، مشاور منتسب به محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی در توئیتی نوشت: بن سلمان احمقی است که حماقت هایش به نفع دیگر کشورهاست نه عربستان.
مشاور منتسب به بن نایف در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: احمق مفید اصطلاحی است که درباره بن سلمان صدق می‌کند او کسی است که دشمنان و همپیمانان از حماقت هایش استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ یک از سیاست‌ها و تصمیم‌هایی که او می‌گیرد فایده‌ای برای عربستان ندارد و در راستای منافع دیگر کشورهاست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حماقت بن سلمان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فراستی: یک نقد مثبت برای کیارستمی دارم که از آن پشیمانم (فیلم)

مسعود فراستی منتقد سینما، در برنامه «عیدی اچ‌دی» درباره رابطه‌اش با عباس کیارستمی گفت:کیارستمی می‌گفت که در دنیا فقط دو منتقد هستند که مخالف فیلم‌های من نظر می‌دهند و می‌نویسند که یکی از این دو، فراستی‌ست. ما هروقت یکدیگر را می‌دیدیم رابطه بسیار محترمانه‌ای از خود بروز می‌دادیم. من در مورد خانه دوست کجاست نقد مثبت نوشتم و الان پشیمانم.

روزهای آخر زندگی کیارستمی من با یکی از دوستانش تماس گرفتم و گفتم می‌خواهم ببینمش. او گفت بگذار کمی بهتر شوم بعد هم را ملاقات می‌کنیم. 

اگر نقدهای من در رابطه با آثار کیارستمی را بخوانید از نظر دیگران بنیان‌کن است و خیلی تند است.

عباس کیارستمی بدلی نبود و من او را دوست داشتم. از فیلم‌هایش اما هیچ خوشم نمی‌آمد. یک نقد مثبتِ بد و غلط هم در مورد یکی از فیلم‌هایش دارم.

 

منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 6 سال با ادبیات تُند و +18 مسعود فراستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • مسعود فراستی: یک نقد مثبت برای کیارستمی دارم که از آن پشیمانم (فیلم)
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • عکس| استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان
  • استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان (+عکس)
  • تصویری که «بن‌سلمان» جرات انتشار آن را ندارد