Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین میرزایی» با اشاره به اولین مرحله‌ی پرداخت کمک معیشتی در اسفند ماه سال گذشته به افرادی که معیشت‌شان از ناحیه‌ی تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد آسیب دیده است، به خبرنگار ایلنا گفت: «افرادی که به دنبال نگرانی دولت از آثار ویروس کرونا بر اقتصاد، در اسفند ماه از کمک معیشتی بهره‌مند شده‌اند، به هیچ وجه از لیست دریافت‌کنندگانِ ماه جاری حذف نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ فردی هم به این لیست اضافه نمی‌شود.»

وی با بیان اینکه تاریخ واریز کمک معیشتیِ فروردین ماه، توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص خواهد شد، گفت: «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرفا مسئول شناسایی مشمولان است و امور مرتبط به واریزِ کمک‌ها، توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.»

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی درباره‌ی بررس وضعیت افرادی که متقاضی دریافت بسته‌ی حمایت معیشتی هستند، گفت: «افرادی که سابق بر این اعتراض کرده بودند و در لیست مشمولان قرار نگرفته بودند و نیز افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند، در خرداد ماه ۹۹  یکبار دیگر بررسی و وسع‌سنجی می‌شوند.»

میرزایی افزود: «اگر خانواری مشمول شود، به لیست دریافت‌کنندگان حمایت معیشتی که تاکنون به ۶۰ میلیون نفر تعلق گرفته است، اضافه می‌شود. بنابراین، آزمون وسع در خرداد ماه ۹۹ برای مشمولان و متقاضیان جدید اجرا می‌شود و لیست دریافت کنندگان بار دیگر بروزرسانی می‌شود.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کرونا حسین میرزایی حمایت معیشتی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی تاثیر کرونا بر اقتصاد حمایت معیشتی کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد