Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:55:31 GMT

فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف صیانت از مردم در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۹۱۰

فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف صیانت از مردم در حال اجراست

زاهد محمودی روز جمعه در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: این طرح در راستای تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همه نهادهای کشور و تایید دولت و رییس جمهوری، به مرحله اجرا درآمده و اجرای بند بند تصمیمات اتخاد شده، صرفا در جهت حفظ سلامت مردم و شکست ویروس کروناست.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح تمامی مراکز تجمع عمومی به غیر از برخی مراکز عرضه خدمات و مواد غذایی ضروری،  واحد های صنفی و آموزشی تا ۱۵ فرودین تعطیل خواهند بود، گفت: بر اساس پروتکل وزارت بهداشت گروهی از اصناف ضروری می توانند ۲۴ ساعته فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به اینکه به غیر از ادارات خدمات رسان فعالیت کاری بقیه ادارات بصورت شیفتی و دورکاری خواهد بود و هر گونه مراسم رسمی تعطیل است، گفت: هرگونه مرخصی روسای ادارات ممنوع بوده و همه مسوولان در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: تامین و پیش بینی کالاهای اساسی وظیفه صنعت و معدن و اتاق اصناف بوده و نگرانی در این مورد نداریم و هیچ گونه افزایش قیمتی نیز نخواهیم داشت و بازرسان ادارات به صورت مستمر در شهر به صورت میدانی حضور خواهند داشت و با افراد متخلف برخورد شده و گرانفروشان علاوه برجریمه، محل کسب شان نیز یک ماه پلمب می شود.

محمودی افزود: در ایام شعبانیه نیز به هیچ عنوان ایستگاه های صلواتی برپا نخواهد شد و شهروندان می توانند کمک ها و نذورات خود را از طریق ادارات و نهادهای مرتبط از جمله هلال احمر، بسیج و نهادهای حمایتی به دست افراد نیازمند برسانند.

 فرماندار شهرستان اهر همچنین با بیان اینکه سهمیه و ساعات کار نانوایی های صنعتی برای خدمات رسانی مطلوب افزایش یافته است، گفت: مواد ضد عفونی کننده به وفور در بین مراکز عرضه بهداشتی توزیع شده و با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و لباس بیمارستانی در شهرستان، به زودی مشکل کمبود ماسک نیز مرتفع می شود.

محمودی با اشاره به توافق سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل خاطرنشان کرد: محدودیت آمد و شد افراد غیر بومی ایجاد شده و فقط تردد خودروهای امدادی، حمل کالا و سوخت کنترل و تسهیل می شود.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی اهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی اهر ویروس کرونا آذربایجان شرقی اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز

عباس رضائیان زاده با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی در ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت فارس در نوروز ۱۴۰۳، اظهار کرد ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به این مراکز، از بیست و نهم اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین سال جدید مراجعه کرده اند.

او گفت: این خدمات در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت‌های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیــناسیون کودکان و مراقبت بیماری‌ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

رضائیان زاده با تاکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: حضور فعال پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت، موجب حفظ امنیت روانی جامعه در حوزه سلامت، در ایام تعطیلات می‌شود و در همین رابطه، این خدمات با هدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین تداوم دارد.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: با مشارکت هم استانی‌ها و مسافران در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • صیانت ازاراضی کشاورزی با مشارکت مردم امکان پذیر است
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز
  • انجام بیش از ۲۲۶۴ عملیات و خدمات امدادی در نوروز
  • انجام بیش از ۲۲۶۴ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید